Meid, Ik heb vandaag ook gestest (met ochtenurine) ]Ik zag gelijk een streep binnen 10 min, heel erg duidelijk ! Zo breed als controle streep, maar hij is wel wit?? Misschien test ik nog vroeg? ik weet niet wanneer mijn nod is..
Die testen zijn wel het beste getest,...dus vreemd. Morgen weer testen! Ik zal voor je duimen dat het raak is!
Meid waarom doe je geen andere banner je ben toch zwanger?? En ik ga pas donderdag testen voordat ik naar gyn ga
@vlinder, gefeliciteerd! ik ben 8 weken en heb al vanaf 6 weken bruinverlies, beebje groeit goed volgens de curve, en heb het bij mijn zoon ook gehad tot zo'n 14 weken....
@Gonca...Succes donderdag. Ben erg benieuwd! Hopelijk is het raak! Normaal zie je namelijk geen streepje op de kv.test als je niet zwanger bent...en jij dus wel. Misschien dat je idd nog wat vroeg bent. Mocht dat zo zijn, dan zal de test er donderdag vast veel beter uit zien! @Hier..bruinverlies is aan het afnemen! Vandaag gebeld met het zh. 26 april eerste echo.
Vandaag ineens wel weer last van bruinverlies...ben zo onzeker. Ik had last van kwaaltjes, maar alles lijkt verdwenen. Ben beetje bang dat ik niet meer zwanger ben... of dat het mis gaat. MvM komt vanavond, en ben benieuwd wat de test aan geeft...
hier nu 2 dagen last van bruinverlies, echt minimaal alleen bij het (sorry) afvegen na wc bezoek. denk dat het oud bloed is of nog wat van de innesteling. je hoort online verhalen dat het gewoon goed gaat en heeel vaak voorkomt en bij sommigen zet na een aantal dagen dit door en krijgen ze roodverlies. ik denk dat zolang je geen roodverlies hebt en buikkrampen dat het gewoon goed kan zijn. maar toch maakt het me heel onzeker. krijg volgende week intake bij de gyn, ben dan rond de 5w6d, hoop dat hij een echo doet.
hoi hoi hier precies het zelfde heb nu al een week bruin verlies en soms ook gewoon rood met afvegen alleen maar en tot nu toe zien de echos er goed uit zo lang ik wat verlies mag ik elke week voor een echo komen
@Vlinderr en Senne, kan me heel goed voorstellen dat jullie onzeker zijn en wil jullie even een hart onder de riem steken. Bruinverlies aan het begin van een zwangerschap komt heel erg vaak voor. Ik ken heel veel dames die dit hadden en inmiddels al lang bevallen zijn. Ook rond 6 weken is dit helemaal niet ongebruikelijk. Zwangerschapsklachten kunnen ook komen en gaan. Dat hoeft niks te zeggen (dit heb ik ook van een vk gehoord). Vlinderr, hoe ging het gisteren met MvM?
MvM ging goed! De test was dik positief (zie ook foto/avatar). Vanaf a.s. maandag mag ik flessen vullen, dan ben ik pofficieel 6 weken zwanger. Bruinverlies is al een heel tijdje over, maar heb soms nog wel es eenmalig iets. Dus ga er maar vanuit dat het wel goed zit. Hoe is het met jou Babsie?
Voor mij was bruinverlies rond 3,5 week beide keren de eerste aanwijzing dat ik zwanger was! Een soort grote schoonmaak van de baarmoeder. Beide keren stopte het na een paar dagen.
@Vlinderr, dat ziet er dan hartstikke goed uit, gelukkig maar! Met mij gaat het wel goed hoor. Ik geloof niet echt dat het zwanger worden bij ons nog zal lukken, maar een beetje hoop mag je altijd hebben he
@Babsie....Als ik je onderschrift zie, kan ik me voorstellen dat je wat minder hoop hebt! Jij hebt echt al een heel traject achter de rug..Maar meis, ik hoop echt voor je dat het alsnog gaat lukken! Ik zal heel hard voor je duimen!! Heb je al een kindje of ben je bezig voor de eerste? Succes!