Hoi! Na mijn laatste ongesteldheid bleef ik nog een week lang bruinverlies houden. Zo rond mijn ei (die heb ik gevoeld) hield het op, dus ik heb er verder niet meer over nagedacht. Een week later (afgelopen vrijdag/zaterdag) zou de eventuele innesteling zijn. Vanaf vrijdag avond heb ik weer bruinverlies....Het is maar heel weinig, maar toch. Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil en sindsdien altijd een cyclus van tussen de 28 en 35 dagen gehad en eigenlijk nooit iets geks. Weet iemand wat dit kan zijn?Of is er iemand die dit ook meegemaakt heeft? Liefs Olivia
Dus jullie denken dat ik zwanger kan zijn? Ondanks dat ik voor mn ei ook al bruinverlies had? Ik durf het bijna niet te hopen....na anderhalf jaar zou dit de eerste aanleiding zijn om uberhaupt een test te doen! We lopen al bij de gyn. Hmm...misschien dan toch maar een test. Mn NOD is pas maandag, beter nog even wachten? Word nu wel erg nieuwsgierig! In elk geval bedankt voor jullie reactie! Liefs Olivia
@Olivia Nou, ik vind het ook erg spannend.....altijd leuk om te horen als iemand zwanger is. Ik zal voor je duimen! Laat je even weten wat er uit de test is gekomen? ps. Toen mijn temperatuur hoog bleef, heb ik al getest, 2 streepjes!
Wauw! Ik wordt er helemaal blij van! Ga het nu zeker doen dit weekend! Ik laat het zeker weten! Weet mijn temperatuur niet, maar heb wel al twee dagen enorme rode wangen! (mijn huid is vrij wit, dus dat komt niet vaak voor ) Liefs Olivia
Ik wilde nog even laten weten dat ik (zoals jullie kunnen zien) met dat bruinverlies toch zwanger ben! Ik heb gisteren avond en vanmorgen een CB Digitaal test gedaan. Ik maak me nog wel ongerust over dat bruinverlies, want dat is er nog. Ik kan pas vrijdag naar de HA Liefs Olivia
Gefeliciteerd Ik ben heel blij met je verhaal, want ik heb nu ook al 4 dagen bruin verlies en vroeg me ook al af of het geen kwaad kon. Geniet maar van je zwangerschap meis
Ilivia: gefeliciteerd! ik had precies hetzelfde. stopte bij mij toen ik bijna 5 weken was. nu heb ik er alweer af en toe last van.. maar ben eergister naar de vk geweest en zag toen een hartje kloppen vk zei ook dat het geen kwaad kon. er zijn vrouwen die hebben het 9 maanden lang. maar herken het erg hoor van die onzekerheid. heb ik nu nog steeds
Wauw, dat geeft mij weer hoop! Sinds gister ook bruinverlies. Aankomende maandag is mijn NOD. Zelfde als jij dus. Maare, wat een geluk zeg! Zo vroeg getest en dan al een positest! Gefeliciteerd!
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties! @Juffie1984: ' Klinkt als' toch? Jouw verhaal is voor mij wel goed nieuws! Werd er namelijk best onzeker van! Dat is nu voor een groot deel weg! Hoop niet dat het 9 mnd duurt hoor. Wordt er nu al gek van! Wat goed dat het hartje klopt! Nu wat geruster zeker? Lekker genieten nu! @Dreamer83: Hoop voor jou dat het deze keer ook raak is! Maar je ziet het, er is hoop! @Dayenne: Ja ik kon nu echt niet meer wachten hoor! Maar de test gaf al binnen een minuut aan dat ik zwanger ben! Ik zal voor je duimen! Liefs Olivia
Wauw zeg, echt geweldig voor je! Ik had trouwens net met de tampontest wat lichtroze bloedverlies. 1 druppeltje maar. Had jij dat ook? Lief dat je voor me duimt, dank je wel!