Hoi! Ik had twee dagen voor NOD ff een moment dat ik dacht dat ik ongi ging worden. Ik had een heel iets roze afscheiding, maar dan wel door het bruine heen. Snap je? Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen ! Liefs Olivia
Hoi Olivia, Ja ik snap het haha. Ik heb precies hetzelfde. Het is nu gelukkig over. Had het 2 daagjes. Op dag 23 en dag 24. Bedankt voor je reactie! Liefs Dayenne
Ik had ook bruinverlies toen ik net zwanger was. Dat was voor mij ook de aanleiding om een test te doen en nu loopt ons ventje hier al rond! Ik had dat ook gewoon tijdens mijn zwangerschap, zolang het geen rood bloed is kan dat geen kwaad! Geniet er maar van!
Ben net bij de HA geweest, maar die kan er ook weinig mee. Ik moet gewoon afwachten Ik had alleen gisteren 2 x maar (daartussen niets en alleen bij het afvegen) weer zo'n bruin/rood verlies. Nu weer gewoon bruin. Ik wordt er echt gek van! @Bianca, had jij dat ook? Of was het echt alleen bruin? @Naiobi, bedankt! Ik ga het nodig hebben. Liefs Olivia
Balen Olivia dat hij niks kan doen. Zoals Bianca al zegt, zolang het niet helderrood is, is er niks aan de hand! Dus probeer nog even te genieten. Hier is het bruinverlies weer begonnen. Dus ik denk dat mijn ongi gaat komen helaas .
Thanks! Ga ik doen hoor. Heb al een zwangerschapsbijbel gekocht. Erg leuke lectuur! Ik zie het wel. Ik zit alleen elk uur op de wc om te kijken of er iets is, of dat het eindelijk weg is. Wel gek dat je dan 2x bruinverlies hebt in 1 cyclus toch? Misschien betekent het toch nog iets? Hoop het voor je! Liefs Olivia
Wat leuk dat je een zwangerschapsbijbel hebt gekocht! Fijn dat je toch positief kan zijn . Ik heb normaal altijd 2-3 dagen voor NOD bruinverlies, dus daarom denk ik dat ik ongi word. Het bruinverlies van een paar dagen terug vat ik nog niet. Misschien nog wat oud bloed van eisprong ofzo? Of toch een innesteling? Ik snap er niks van haha. Nouja, ik zie wel over 3 dagen! Thanks voor je reactie! Liefs Dayenne
@ Dayenne: Zie dat het toch raak is! Gefeliciteerd! Hier nog steeds hetzelfde...wordt nu echt onzeker. Bruinverlies lijkt meer te worden, maar nog steeds niet zoals een echte ongi zou zijn. Inmiddels heb ik al 17 dgn bruinverlies. Liefs Olivia
Hoi Oliva, Ja het is toch raak! Dank je wel! Bruinverlies is ook weer opgehouden bij mij. Balen dat jij het nog steeds hebt. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar kan me voorstellen dat je het eng vind . Liefs Dayenne
Van deze topic krijg ik toch ietsje pietsje hoop, heb nu 2 keer elke morgen (sinds gisteren) wat bruin verlies), heel gek alleen in de morgen. Kan 2 dingen betekenen, of mijn ongi komt eraan. Of ik ben zwanger. Maar het zal het eerste wel zijn heb ik het vermoeden. Als het ongi is moet het nu wel gaan komen hoor, want vind het maar niets zo, brrr.
Nou, tis dus toch foute boel. Gisteren hevige krampen en nu ontzettende bloeding. De paar zwangerschapsklachtjes die ik had zijn ook weg. Vette jankbui gisteren, nu maar weer opladen voor de volgende ronde. Liefs Olivia