Help! Bruinverlies stopt niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door olivia79, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muurbloem

muurbloem Actief lid

18 dec 2007
    119
    0
    0
    Sorry maar wat is een tampontest? en trouwens gefeli met je zwangerschap geniet er van

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dan doe je een tampon in haal je hem weer eruit om te kijken of er bloed in zit ;).

3. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi!

Ik had twee dagen voor NOD ff een moment dat ik dacht dat ik ongi ging worden. Ik had een heel iets roze afscheiding, maar dan wel door het bruine heen. Snap je? :D Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen :D !

Liefs Olivia

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Olivia,

Ja ik snap het haha.
    Ik heb precies hetzelfde. Het is nu gelukkig over. Had het 2 daagjes. Op dag 23 en dag 24.

Bedankt voor je reactie!

Liefs Dayenne

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik had ook bruinverlies toen ik net zwanger was. Dat was voor mij ook de aanleiding om een test te doen en nu loopt ons ventje hier al rond! Ik had dat ook gewoon tijdens mijn zwangerschap, zolang het geen rood bloed is kan dat geen kwaad! Geniet er maar van!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Super leuk voor je meis ! Ik ga voor je duimen!

7. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Ben net bij de HA geweest, maar die kan er ook weinig mee. Ik moet gewoon afwachten :cry: Ik had alleen gisteren 2 x maar (daartussen niets en alleen bij het afvegen) weer zo'n bruin/rood verlies. Nu weer gewoon bruin. Ik wordt er echt gek van!

@Bianca, had jij dat ook? Of was het echt alleen bruin?

@Naiobi, bedankt! Ik ga het nodig hebben.

Liefs Olivia

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Balen Olivia dat hij niks kan doen.

Zoals Bianca al zegt, zolang het niet helderrood is, is er niks aan de hand!
    Dus probeer nog even te genieten.

Hier is het bruinverlies weer begonnen. Dus ik denk dat mijn ongi gaat komen helaas :(.

9. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Thanks! Ga ik doen hoor. Heb al een zwangerschapsbijbel gekocht. Erg leuke lectuur! :D Ik zie het wel. Ik zit alleen elk uur op de wc om te kijken of er iets is, of dat het eindelijk weg is.

Wel gek dat je dan 2x bruinverlies hebt in 1 cyclus toch? Misschien betekent het toch nog iets? Hoop het voor je!

Liefs Olivia

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat leuk dat je een zwangerschapsbijbel hebt gekocht! Fijn dat je toch positief kan zijn ;).

Ik heb normaal altijd 2-3 dagen voor NOD bruinverlies, dus daarom denk ik dat ik ongi word. Het bruinverlies van een paar dagen terug vat ik nog niet. Misschien nog wat oud bloed van eisprong ofzo? Of toch een innesteling? Ik snap er niks van haha.
    Nouja, ik zie wel over 3 dagen!

Thanks voor je reactie!

Liefs Dayenne

11. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    @ Dayenne: Zie dat het toch raak is! Gefeliciteerd! :D

Hier nog steeds hetzelfde...wordt nu echt onzeker. Bruinverlies lijkt meer te worden, maar nog steeds niet zoals een echte ongi zou zijn. Inmiddels heb ik al 17 dgn bruinverlies.

Liefs Olivia

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Oliva,

Ja het is toch raak! :D Dank je wel!
    Bruinverlies is ook weer opgehouden bij mij.
    Balen dat jij het nog steeds hebt. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar kan me voorstellen dat je het eng vind ;).

Liefs Dayenne

13. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Van deze topic krijg ik toch ietsje pietsje hoop, heb nu 2 keer elke morgen (sinds gisteren) wat bruin verlies), heel gek alleen in de morgen.

Kan 2 dingen betekenen, of mijn ongi komt eraan. Of ik ben zwanger. Maar het zal het eerste wel zijn heb ik het vermoeden. :(

Als het ongi is moet het nu wel gaan komen hoor, want vind het maar niets zo, brrr. :(

14. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Gefeliciteerd! :)

En alle andere zwangere meiden ook. :D

15. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Nou, tis dus toch foute boel. Gisteren hevige krampen en nu ontzettende bloeding. De paar zwangerschapsklachtjes die ik had zijn ook weg. Vette jankbui gisteren, nu maar weer opladen voor de volgende ronde.

Liefs Olivia

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he bah bah meisjes

veel sterkte.

gr kim