Voel helemaal niets??!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kaatje, 20 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben nu twee dagen overtijd, maar ik voel echt helemaal niets!! Ik hoor hier iedereen over gevoelige borsten of buikpuin, misselijkheid, maar ik voel dus helemaal niets. Heb sterk het gevoel dat ik dus niet zwanger ben. Ga ook nog een test halen, wacht het nog even af. Zijn er meer mensen die helemaal niets voelen, maar toch zwanger bleken te zijn???
    Zoek een beetje steun in deze :(
     
  2. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Lieve Kaatje,

    Ik ben zelf inmiddels 37 weken zwanger (ik beloof je, dat voel je wel hoor ;) ), maar de eerste 10-12 weken heb ik ook niks gevoeld.
    Ik heb zojuist nog even voor je terug gelezen in mijn dagboek van toen en die eerste weken heb ik echt niks, nadan, noppes meegemaakt, geen misselijkheid, niet moe, geen zere borsten....
    Dus mijn advies is, gooi er eens een testje tegen aan ! Spannend !

    succes
    Ilja
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben het volledig eens met Ilja hoor. Niet iedereen voelt iets. Dus nu maar duimen op een positieve test!
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    klopt je hoeft niet iets te voelen
    wees maar blij als dat zo is want 3 mnd misselijk en gespannen borsten is ook niet alles
    ik voelde met mijn eerste ook niets alleen groeide ik wel al flink met 2 mnd kon ik geen broek meer aan :)

    succes debbie
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Succes met testen !!!

    Je hoeft inderdaad niks te voelen, en dat is misschien ook wel errug lekker!!
    Zere borsten en overgeven is ook niks waard!
    Nouja je weet waar je het voor doet, maar als je het niet hebt kan je nu al lekker gaan genieten als die test positief is.

    succes
    Groetjes
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik had ook niets gevoeld, deed een test, zag twee streepjes en dacht dat dat betekende dat ik niet zwanger was. Moest erg goed lezen, dit gewoon van de zenuwen. Maar ik had geen klachten.
    Groetjes Jenny
     

Deel Deze Pagina