Al maanden ben ik eruit...de bugaboo donkey. Maar aangezien het een mega duren wagen is (ook al koop je hem via mp) houd me dat een beetje tegen. En, alle bugaboo's die te koop staan zijn +- 150-200km bij ons vandaan. Nu kwam ik gisteren een super mooie phils en Teds tegen op mp,20min van mij vandaan waarvan de kindjes even veel scheelden als dat straks bij ons is. Alleen....ik zoek dus ervaringen.. Welke wagen zouden jullie nemen? Ik vind het kindje beneden zo raar,maar als mijn dochter 2-4 jaar is wil ze Mss toch al lopen tussendoor?! Ik vind het lastig...dus wie kan mij advies geven. Oh,en heeft iemand een foto van hoe de baby dan in het nestje ligt? Ik kan me er niks bij voorstellen Dit is de foto van de wagen.
Persoonlijk vind ik de bugaboo donkey echt prachtig. Daar zou ik dus zeker voor gaan. Ook omdat ie later gewoon van duo naar enkel kan (kan dat bij die andere ook???) Ik zou me niet laten leiden door de afstand.
Ikzelf heb ervaring met Phil & Teds Vibe. De Phil & Teds kan sowieso zowel als duo als enkel gebruikt worden. Een voordeel vind ik dat je geen brede wagen hebt en dat je 'm dus ook als enkele wagen kunt gebruiken. En bij ons vond de jongste het heerlijk om beneden te zitten. Hij had ruimte zat en kon nog prima om zich heen kijken. Ideaal! Ik vind het zelf een topwagen voor 2 kindjes. Zeer gebruiksvriendelijk. Uiteraard moet je zelf beslissen. Kun je niet naar een winkel gaan en daar de beide wagens uitproberen/testen en goed bekijken? Zo zou ik het zelf doen. Heel veel succes met de beslissing!!!
Wel een goede suggestie om eens in de winkel uit te proberen. Ik kan je namelijk wel over mijn ervaring net onze Donkey vertellen, maar je hebt natuurlijk veel meer aan je eigen ervaring. Door ze allebei uit te proberen kun je ze ook goed vergelijken.
Ja klopt,maar in een winkel probeer je het ook maar even 2min uit en dat is toch anders dan ervaringen van anderen die de wagen iedere dag gebruiken. Je stuit altijd wel op dingen die beter kunnen of waarvan je denkt "als ik dat geweten had". Vandaar dat ik vraag om ervaringen
Wij hebben ook deze zwangerschap gekeken naar de Phil & Teds. Waarom viel deze voor ons af: omdat een babynestje voor een baby voor ons toch niet goed voelde. Het is namelijk erg slap en voor mijn gevoel niet stevig genoeg voor een klein baby'tje. Wij hebben eerder 2 pleegzoontjes gehad waarbij de jongste een half jaar was en dus al wat rechter op kon zitten. Wij hebben dus nooit het babynestje hoeven gebruiken. Het is heel persoonlijk en je moet echt een goed gevoel hebben bij een bepaalde wagen. Gelukkig heb je nog even de tijd....
Ik heb een phil en teds! Wel een navigator maar ik ben er erg tevreden over. Wij hebben de wagen nieuw gekocht tijdens de mama mazzeldagen. Ik wilde altijd een Donkey maar toen we deze tegen kwamen toch voor deze gekozen. Vooral ook om de prijs. Als nestje hebben bij de cocoon van de bee gekocht want daar was toevallig 1 tje van in de opruiming. Past perfect. Sinds we de wagen hebben gebruik ik m'n Mutsy niet meer. Deze rijdt veel soepeler! Omdat onze dochter na 5 maanden niet meer in de bak paste hebben wij ons daar niet door laten leiden. Ook is deze wagen lekker smal en past overal door. Ik vind het dus echt een aanrader!
Ik heb de Donkey en wat ben ik er toch blij mee! Je komt overal binnen met deze wagen en wat ik persoonlijk echt fijn vind is dat de kindjes naast elkaar zitten en er gewoon een reiswieg bij zit! Een wagen achter elkaar vind ik vreselijk... Daarnaast hou ik ook gewoon van het Bugaboo-design. Maargoed je moet ook kijken naar je beurs... Wij hadden een Bugaboo Cameleon 3 en die hebben we voor 60" kunnen verkopen dus uiteindelijk maar iets van 700 bijbetaald voor Donkey, dan is het goed te doen.