Help buik zet enorm op

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nutts, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Na vorige week donderdag mijn 2de spuit pregnyl gehad te hebben begon ik vrijdags met enorm buikpijn. Dit blijft aanhouden en sinds gisteren zet mijn buik enorm op (ben 2 kg zwaarder)

heb het ziekenhuis gebeld en die zeggen neem maar een pijnstiller we kunnen toch niets doen

Help is dit wel normaal?

2. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei meid dat klinkt niet normaal toch? Kun je niet bellen en zeggen dat de pijnstillers niet werken. Ik vind het ook wel trouwens vreemd dat ze dat zeggen, word je niet echt serieus genomen toch? Ik hoop dat het snel beter gaat met je buik!

3. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nee klinkt zeker niet normaal en ik heb het helemaal gehad met dit ziekenhuis

4. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    dit kan wel eens gebeuren na een punctie en terug plaatsing maar dit behoord niet van de prikken te komen ,zou weer bellen en eisen dat ze er naar kijken anders je huisarts bellen en alles vertellen en zeggen dat e het niet vertrouwd en een ander ziekenhuis wilt raad plegen .

kan heel snel gedaan worden kan ik je zeggen, ik hielt me vroeger stil maar heb nu ene muil gekregen als ik niet krijg wat ik wil van artsen of ziekenhuizen , beetje trauma opgelopen hier na een opnamen ,, dus hielen in de zand en laat je niet weg jagen , jij hebt recht op zorg

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Kan de pregnyl geen overstimulatie triggeren/verergeren? Bij ons zkh is een plotselinge gewichtstoename na de punctie iig absoluut reden voor extra aandacht. Ik zou me dan ook niet zo weg laten sturen...

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ik heb geen punctie gehad wij klussen zelf zeg maar.

Heb net gebeld en er wordt gewoon gezegd nou mevrouwtje u zal wel gaan menstrueren. dit voelt echt anders en ze hebben me niet eens gezien. snap ze daar echt niet ga vragen aan huisarts voor ander ziekenhuis

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Pregnyl kan de groei van de eitjes een spurt geven en daarmee dus voor overstimulatie zorgen. Dat kan een opgezette buik en pijn geven en is bij ons ziekenhuis absoluut een reden om het te checken!

8. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ja daar ben ik dus ook bang voor maar ik mag gewoon niet komen

9. MarisSi

MarisSi Lid

2 aug 2014
    15
    0
    0
    Leidinggevende kinderopvang
    Ik zou advies inwinnen bij een ander ziekenhuis in de regio. Jouw klachten kunnen duiden op overstimulatie en dat kan best ernstig zijn. Laat je niet wegsturen meid, je gezondheid is belangrijker!
    Hst is toch belachelijk dat ze je wegsturen echt ongelooflijk...
    Veel sterkte

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Geef aan dat ze jouw gezondheid daarmee in gevaar kunnen brengen en dat je dan echt genoodzaakt bent om andere stappen te ondernemen. Kijk eens hoe snel ze reageren!

11. Steph88

Steph88 Niet meer actief

In een ander geval zou ik je eigen HA opbellen en vragen of je daar langs kan komen. En daar je situatie uitleggen.. je HA kan je dan direct doorsturen naar het ziekenhuis als hij/zij het niet vertrouwd of wel de ernst ervan inziet.

Is bij mij ook gebeurd. na een hysteroscopie kreeg ik een aantal dagen erna pijn en koorts en ben toen via me huisarts direct naar die afdeling door gestuurd. en werd toen meteen geholpen.

12. Kiwitjee

Kiwitjee Lid

16 apr 2014
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoe is het uiteindelijk afgelopen en welk ziekenhuis was dat?

Deel Deze Pagina