Help buikgriep!

Discussie in 'De lounge' gestart door aappie20, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Beterschap!

Wij waren vorige week allemaal ziek, ook buikgriep. Heeft hier drie dagen geduurd. Zou het ook uitstellen. Zou nog amused zijn als ik erachter kwam dat er ergens buikgriep in huis is.

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Thnx dames ik heb nergens meer last van.. hoe vaag
    Iedereem is ingelicht dus we zien wel wat er komt en wie er komt.

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Buikgriep. Ik heb dat dus volgens mij nog nooit gehad. Diarree hebben we allemaal wel eens maar wat mensen bedoelen met buikgriep weet ik nooit. Is het echt griep met koorts en spierpijn en met overgeven en diarree. Of is het gewoon een beetje diarree.

4. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Buikgriep is dat je op de wc zit met een emmer voor je neus, imdat het er aan twee kanten uit komt:D.

5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dit!

6. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Iets tegenhouden met een diarreeremmer is sowieso een slecht idee. Zo hou je alles binnen wat je lichaam eruit wilt gooien om zo snel mogelijk ervanaf te zijn

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dit, ik zou echt schijtneidig zijn als ik met de kerst boven de plee zit te hangen!

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Buikgriep is dat je met een emmer tussen je knieën op de pot zit en je helemaal leeg spuugt en spuit, echt elke paar uur helemaal leeg. En het is zeer besmettelijk, 3 jaar geleden spuugde mn zoontje op eerste kerstdag maar hij was baby dus spuugde wel vaker. Die avond begon dochter, daarna ik, mn ouders en broer, tweede kerstdag viel heel de schoonfamilie in de lappenmand, echt 2 families compleet platgelegd door 1 spugende baby. Ik ben benieuwd of er dus nog visite is geweest? Bij een 2 jarige zou ik het zelf uitgesteld hebben, die heeft nog niet echt besef van wanneer hij jarig is. Wel fijn dat je zelf opgeknapt bent.

9. rums

rums Niet meer actief

Waarschuwen is goed. Maar lopen ze het niet bij jullie op dan wel ergens anders.

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Precies dit is dus wat alle visite zei! Eigenlijk ia iedereen geweest of omdat ze het net gehad hadden of idd ergens anders wel oplopen!

Suusjuh als die 2 had geworden had ik het ook wel overdacht om uit te stellen mocht het nog bagger gaan maar hij is 3 geworden en er hangt al weken een aftelkalender in huis.
    Eerst naar 30 nov oma haar verjaardag dan 5 dec sint 8 dec grote operatie dan 15 dec kerst op de psz 17 dec trakteren en dan eindelijk de 20ste zijn verjaardag stickers keurig geplakt en hij is zeer peinter dus had dit niet kunnen verzwijgen of iets. Maargoed het is dus goed gegaan dank jullie wel allemaal zoontje heeft super genoten

Deel Deze Pagina