Hoe kan ik dat nou vergeten!?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Muis80, Dec 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muis80

Muis80 Actief lid

Nov 26, 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Na een bijna een jaar geleden een miskraam te hebben gehad, ben ik continue bijna geobsedeerd bezig in mijn hoofd met zwanger worden. Ik weet dat het niet goed is, maar wat doe je eraan.

Ik ben afgelopen maand 3x op controle geweest bij de gynecoloog om te kijken of mijn eitje er was, groeide en natuurlijk zou springen.
    Nu moest ik afgelopen vrijdag bloed laten prikken om te kijken of ik een goede eisprong had gehad, en dat ben ik helemaal vergeten! :oops: :oops: :oops:

Ik ben door de controles ( die goed waren eitje uiteidelijk 19 mm) goed gerustgesteld, maar dit is toch wel te erg.
    Volgende cyclus kan dus weer terug..... Nou ja kan ik gelijk goed mijn eisprong in de gaten houden. Ik heb hem namelijk deze maand heel bewust gevoeld.

Wat een verhaal geen vraag, maar goed. Wel een teken dat ik eindelijk er iets relaxed-er mee om kan gaan. :D

Groetjes muis

2. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoezo vergeetachtig! Ach ja, in deze drukke maanden kan dat gebeuren! Er zijn ook zo veel dingen waar je aan moet denken zo rond de Sint en kerst!

Veel succes de volgende keer.
    Wel in je agenda schrijven he!

3. Muis80

Muis80 Actief lid

Nov 26, 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Tja erg he! Nou ja volgende keer maar weer!

Fijne avond! Ik ga naar school.

Groetjes Muis

Share This Page