Om maar met de deur in huis te vallen. Vrijdagavond heb ik cytotec genomen om een miskraam op te wekken. Uiteraard veel krampen gehad en heb 2 flinke proppen verloren. Vanaf zaterdag einde van de dag voelde ik me stukken beter. Zowel lichamelijk als geestelijk. Zelfs in huis bezig geweest omdat ik het niets doen zat was. Gisteren ging het ook prima, ook lekker in de weer geweest. Maar 's avonds kreeg ik weer behoorlijke buikpijn, geen krampen. Ik kan amper zitten (ligt niet aan knellende broeken) Dat heb ik nu nog steeds. Ik vind het erg gek dat ik me tussendoor zoveel beter voelde. Bloedverlies is wel nog steeds aan het afnemen. Is dit normaal?
hai Silsa, Jeetje dat is wel even gek, maar kan zijn dat niet alles eruit is namelijk en dat je lichaam nu ook zelf nog op gang komt om het eruit te krijgen.... Je kunt altijd even de gyn of VK bellen om te vragen hoe en wat... Ben je veel verloren van de week? Ben je alleen thuis of is er iemand bij je?? kuskus
Ha Berretje, Bedankt voor je reactie. Ben vooral 2 grotere proppen verloren. Iets van 6x2 en 2x2, de rest mag geen naam hebben erg klein. Na die grootste prop voelde ik me stukken beter. Had daarom ook wel het gevoel dat het eruit was. Geen idee of dit normaal is, op dat moment leek het logisch dat dat het was. Helaas niemand in de buurt. Wel net m'n mannetje aan de lijn gehad die ik altijd kan bellen. Vind het erg lief dat je reageert. Helpt me ook weer! Vind het gek dat ik me zo goed gevoeld heb tussendoor en nu vanaf gisteravond weer zo'n buikpijn heb dat ik eigenlijk nergens toe in staat ben. Was van plan om te gaan werken (Vind ik leuk en afleiding) Zit er echt niet in nu. Liefs Sil
Ahh meis toch en dan ook nog alleen thuis.... Zou idd de vk bellen of je gyn. Die kunnen kijken of het van evt restweefsel is! Dan weet je iig iets he.Sterkte
Ik sluit me aan bij s1986. Het komt vaak voor dat na het gebruik van cytotec of na een curretage wat blijft zitten. Dat je tussendoor even wat beter voelt, kan ook normaal zijn. Ik heb het zelf ook meerdere keren gehad. Met de echo kunnen ze zien of het veel is. Vaak als het weinig is, komt het vanzelf nog naar buiten. Sterkte ermee!
hai Silsa, Jeetje en nog alleen thuis ook,....Fijn dat je je mannetje kunt bellen,.. ik zou ook de gyn even bellen voor een inwendige echo, kan restweefsel zijn en je lichaam kan dan krampen hebben omdat het eruit wil hebben,... lees nog even je priveberichtje! kus
Lieve meiden! Bedankt voor jullie berichtjes! Zal jullie even op de hoogte brengen. Ik kom net bij de gyn vandaan. Ondanks de buikpijn heeft ze niets kunnen ontdekken. Baarmoeder is helemaal schoon. Alleen nog een beetje slijm, maar dat komt er vanzelf uit. Een hele geruststelling dus. Snap er niets van dat ik me zo beroerd voel, zal er wel bij horen. Misschien had ik zaterdag avond en zondag wel mazzel dat ik me zo goed voelde. Had in ieder geval een afspraak ingepland voor as donderdag, controle echo. Deze blijft staan. Wel een fijn idee. Liefs, Sil
klein vraagje nog,...welk ziekenhuis is dat?? ik wil misschien ook eens een ander ziekenhuis bezoeken, en dit klinkt allemaal erg goed elke keer,...het advies dat ze jou geven enzo,.... Bij mij duurt en duurt het maar,....vandaag niet gebeld dus zelf gebeld en nu kijken ze of ik morgen wat te horen krijg wanneer ik terecht kan voor 2de curretage, maar dat duurt nog zeker 3 weken, belachelijk!!!!
silsa, heel veel sterkte met je buikpijn! hoop dat het snel over is! Berretje.... 3 weken??? wat ontzettend lang! Ik had afgelopen dinsdag gebeld voor een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis. Ik kreeg meteen voor woensdag een afspraak, toen het besluit genomen om voor een curretage te gaan ipv medicijnen, donderdag een afspraak bij de verpleegkundige en anesthesist en vrijdag kreeg ik een curretage. Ik hoop dat je eerder terecht kan! Sterkte! groetjes, Karin
Bedankt weer voor jullie reacties. @Berretje, oeps stuur je net een pb zat er even naast met je banner. Sorry! Das niet zo handig van me. Het ziekenhuis is het 'Reinier de graaf' in Delft. Ben er super tevreden over. Zeker een idee om over te stappen. Liefs, Sil
@ Karin hoe is het met jou? (Zal zeker nog even bij vlindertjes reageren. Maar niet nu, ga even weg achter de pc) Liefs
Ik lees net je topic pas helemaal... Wat naar dat het even beter leek te gaan en dat je je nu weer zo rot voelt. Goed dat je nog een keer langs kon komen voor een echo! Nu heb je er vast weer wat meer vertouwen in dat alles weg is. Hopelijk voel je je nu ook snel weer wat beter. Het is al vervelend genoeg zonder lichamelijke ongemakken! Ik loop ook bij het reinier de graaf! Ik ben er ook erg tevreden over hoe alles loopt.... (ik had maar 1x een domme assistent aan de telefoon, ik belde voor hcg controle, ze zei toen "uw hcg is kleiner dan 1, dat betekent dat u niet zwanger bent") Ik heb 30 juni een afspraak in voorburg om te kijken of ze me kunnen begeleiden met het zwanger worden. Veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Berretje, misschien toch maar het RdGg bellen als je morgen nog geen duidelijkheid krijgt en je situatie voorleggen als je niet te ver van Delft weg woont....
@ Mama van Dewi. Haha, sorry, moet er toch wel om lachen, wat een domme assistente. Goed om nog een positieve ervaring over het RdGg te horen. Ik hoop voor Berretje dat er snel actie ondernomen wordt. Wat fijn dat jullie groen licht hebben! en ook een afspraak voor begeleiding in Voorburg. Hopelijk mogen jullie snel een wondertje verwachten. Hier gaat het inmiddels wat beter. Ik voel me lang niet zo slecht als gisteren en ik kan weer fatsoenlijk op een stoel zitten. Ik houd me vandaag nog maar even rustig, ben behoorlijk geschrokken, maar hoop dat ik morgen weer een beetje kan starten met m'n werk. Ben in ieder geval van plan om even langs te gaan. Liefs, Sil
Wat fijn dat je je vandaag al weer iets beter voelt! Veel succes morgen op je werk.... het gewone leven gaat inderdaad ook altijd maar weer door.
Pfff, te vroeg gejuicht. Vandaag weer kromgelegen van de buikpijn. Moet gewoon blijven liggen anders gaat het niet goed. Heb het vermoeden dat het iets met eten te maken heeft. Alhoewel de pijn wel erg laag zit. Zaterdag en zondag vooral soep gegeten. 's avonds weer een fatsoenlijke maaltijd, daarna kreeg ik onwijze last. Gisteren alleen maar last gehad. Vandaag weer hetzelfde uurtje na het eten en 50 m gelopen. Au au au, moest echt huilen van de pijn niet normaal. Rest van de dag blijven liggen. Zit nu op telefoontje te typen. Had bijna de gyn weer gebeld. Toch maar niet gedaan. Ben bang dat ze niets voor me kunnen doen, gisteren al alles nagekeken. Merk donderdag wel wat het is. Vind het wel bizar dat de pijn zo heftig is. Nog erger dan de mk zelf. Nou ja zal er wel bijhoren. Werk moet maar ff wachten. Word hier moedeloos van.
Lieve Silsa, jeetje meid, wat lees ik nou.... ik hoop dat je buikpijn snel over is en weg blijft! Het is ook niet eerlijk... je hebt al genoeg meegemaakt, het moet nu toch eens klaar zijn! Als ik jou was zou ik toch de huisarts bellen. beterschap! xxx
Wat vervelend dat je nu weer zoveel buikpijn hebt!!!! Kunnen het ook niet je darmen zijn? Ik hoop voor je dat het toch snel over gaat. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!