Helaas is met 5 weken ook onze derde zwangerschap uitgelopen op een miskraam. In 2008 hebben we op 22 juni onze eerste miskraam gehad. In december 2008 is er PCO geconstateerd. Toen eerst af moeten vallen en in september 2009 begonnen met Clomid 50mg. Zwanger in de eerste ronde. Helaas mis met 5 weken. De clomid sloeg niet meer aan en na overgestapt te zijn naar een privekliniek in de tweede ronde met Gonal F weer zwanger. Helaas is ook dit met 5 weken weer misgegaan. Nu willen ze wat dingen onderzoeken om te kijken of dat ze een reden kunnen vinden waarom het steeds misgaat. pppffff voel me zo teleurgesteld in mijn eigen lichaam! Ik zei gister ook tegen hubbie dat de maand juni ons niet zo aardig vind. De eerste mk was op 22 juni. In oktober zwanger er we waren aankomende 20 juni uitgerekend. En nu 14 juni weer een mk. Hoeveel kan een mens hebben.......
minnie meiss ook via dit topic wil ik je een hele dikke knuffel geven meiss!! ik hoop echt dat ze nu eens gaan uitzoeken waar het aanligt.. knuffel moppie!!
ik had afgelopen donderdag een beeldje besteld om toch iets te hebben na de eerste 2 miskramen en die heb ik nu net binnen gekregen. Erg mooi en moest natuurlijk al weer meteen janken.....
Wat een rot situatie zeg. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat het probleem is. Heel veel sterkte.