hallo dames, ik kan me zo niet herinneren dat ik zo moe was in het begin van de zwangerschappen ! vandaag zo voorgenomen om de grote schoonmaak te doen had alleen de kamers van de kinderen gedaan en ik was al kapot geen energie meer, ben maar gaan liggen op bed om even mijn ogen dicht te doen voor 10 minuten word ik een uur later wakker ! jeetje zeg jullie ook zo'n vermoeidheid ? lijkt of het nu wel heel extreem is 😲
Ja, zo zie je dat elke zwangerschap anders is Ik was het eerste trimester ook echt moe! Ik zou zeggen rusten als je kan rusten! Je lichaam heeft het nodig
Ik hen precies hetzelfde. Als ik in de ochtend opsta wil ik van alles doen, maar zodra ik maar even iets gedaan hebt ben ik moe voor de hele dag. Ook fietsen trem ik amper..zo moe!! Dus heel herkenbaar. Gewoon toegeven aan je rust zei de gynaecoloog donderdag nog tegen mij.
Een uur later! Ik vandaag twee uur later. En eerlijk het hoort er bij en gaat weer over al ben ik nu 21 weken Het is een teken dat er veel gebeurd in je lichaam. Neem de rust en doe je ding maar dan stap voor stap.
Toch is het fijn om zo te zien hoe andere zich ook voelen ik baal zo dat ik het nog niemand kan zeggen nu denken ze alleen maar wat stelt die zich aan 😒 En toegeven doe ik nu ook is zo moeilijk soms gaan er zoveel dingen door je hoofd van dit moet ik nog doen dat moet ik nog doen 🙈
Pfffff hier nog 1! Lijk wel een oud wijf 😂. As we speak lig ik op 1 oor! Haha... Wij hebben het onze ongeving inmiddels verteld en er is gelukkig veel begrip! Maar vooral na een dag werken ben ik kapot! Het hoort erbij, maar handig is het niet!
Hier nog iemand!! Het erge is dat ik net 6 weken ben. En ben sinds afgelopen weekend zo ontzettend moe. Het goed nieuws is dat het mijn enige kwaal tot nu toe is. Ik sta in een constante sluimer modus, lijkt het wel. Ik ben er inmiddels achter dat ik in de ochtend het meest fit ben. Ik pak dan ook mijn moment en alles wat er verder gebeurt is dan mooi meegenomen.
Zooo herkenbaar! Ik ben ook zo moe! Gelukkig slaapt mn dochtertje nog 's middags dus ik kan wel meeslapen... Maar voel me heel futloos, hopelijk gaat dat nog over 😉
Ik was ook echt ontzettend moe. Sliep soms 3 keer op een dag en kon soms wel huilen wist niet wat voor of achter was zo moe. Succes nog even volhouden en dan voel je je hopelijk 2e trimester wat energieker!
Heel herkenbaar!! En dan ga ik al elke avond tussen 20-21 naar bed en slaap ik als ik vrij ben tussen de middag mee... Ik ben zelfs in slaap gevallen achter mijn bureau op mijn werk! Ik ben nu 7 weken
Ik slaap, werk, uurtje met de kleine, slaap, slaap, slaap (en veel gegaap). Elke vrije dag een middagdutje. We hebben het gewoon nodig! slaap lekker iedereen!