moe moe moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama van chayenna, 31 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hallo dames,

ik kan me zo niet herinneren dat ik zo moe was in het begin van de zwangerschappen ! vandaag zo voorgenomen om de grote schoonmaak te doen had alleen de kamers van de kinderen gedaan en ik was al kapot geen energie meer, ben maar gaan liggen op bed om even mijn ogen dicht te doen voor 10 minuten word ik een uur later wakker !

jeetje zeg jullie ook zo'n vermoeidheid ? lijkt of het nu wel heel extreem is 😲

2. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ja, zo zie je dat elke zwangerschap anders is ;)
    Ik was het eerste trimester ook echt moe!
    Ik zou zeggen rusten als je kan rusten! Je lichaam heeft het nodig :)

3. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    ja inderdaad dat kun je wel zeggen! neem me rust maar hopelijk gaat het snel weer over😊

4. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik hen precies hetzelfde. Als ik in de ochtend opsta wil ik van alles doen, maar zodra ik maar even iets gedaan hebt ben ik moe voor de hele dag. Ook fietsen trem ik amper..zo moe!! Dus heel herkenbaar. Gewoon toegeven aan je rust zei de gynaecoloog donderdag nog tegen mij.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Een uur later! Ik vandaag twee uur later. En eerlijk het hoort er bij en gaat weer over al ben ik nu 21 weken :D Het is een teken dat er veel gebeurd in je lichaam. Neem de rust en doe je ding maar dan stap voor stap.

6. mint1987

mint1987 Actief lid

2 mrt 2015
    253
    29
    28
    Herkenbaar. Ik ben nu 8 weken zwanger maar ook moe, moe en nog eens moe... :(

7. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Toch is het fijn om zo te zien hoe andere zich ook voelen ik baal zo dat ik het nog niemand kan zeggen nu denken ze alleen maar wat stelt die zich aan 😒 En toegeven doe ik nu ook is zo moeilijk soms gaan er zoveel dingen door je hoofd van dit moet ik nog doen dat moet ik nog doen 🙈

8. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Heerlijk effe dutten. ^_^
    Wou dat ik dat door de week ook kan. :)

9. Meliskaatje

Meliskaatje Actief lid

14 sep 2014
    176
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfffff hier nog 1! Lijk wel een oud wijf 😂. As we speak lig ik op 1 oor! Haha... Wij hebben het onze ongeving inmiddels verteld en er is gelukkig veel begrip! Maar vooral na een dag werken ben ik kapot! Het hoort erbij, maar handig is het niet! ;)

10. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Hier nog iemand!! Het erge is dat ik net 6 weken ben. En ben sinds afgelopen weekend zo ontzettend moe. Het goed nieuws is dat het mijn enige kwaal tot nu toe is.

Ik sta in een constante sluimer modus, lijkt het wel. Ik ben er inmiddels achter dat ik in de ochtend het meest fit ben. Ik pak dan ook mijn moment en alles wat er verder gebeurt is dan mooi meegenomen.

11. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo herkenbaar!
    Ik ben ook zo moe!
    Gelukkig slaapt mn dochtertje nog 's middags dus ik kan wel meeslapen... Maar voel me heel futloos, hopelijk gaat dat nog over 😉

12. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook echt ontzettend moe. Sliep soms 3 keer op een dag en kon soms wel huilen wist niet wat voor of achter was zo moe. Succes nog even volhouden en dan voel je je hopelijk 2e trimester wat energieker!

13. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw

oh ik had dat gister ook dat ik moest huilen gelukkig niet de eenigste 🙈

14. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Heel herkenbaar!! En dan ga ik al elke avond tussen 20-21 naar bed en slaap ik als ik vrij ben tussen de middag mee...
    Ik ben zelfs in slaap gevallen achter mijn bureau op mijn werk!

Ik ben nu 7 weken

15. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    ojee niemand je zien slapen op het werk :)

16. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook zo'n last van! Echt irritant, ik heb zoveel werk in huis!!

17. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik slaap, werk, uurtje met de kleine, slaap, slaap, slaap (en veel gegaap). Elke vrije dag een middagdutje. We hebben het gewoon nodig! slaap lekker iedereen!

Deel Deze Pagina