Ja ik dacht inderdaad ook dat het moest verdubbelen maar aan de andere kant denk ik: de gyn. zal er ook wel verstand van hebben toch? Ze zei dat het echt hoort bij een hele prille zwangerschap. Maarja maandag maar weer even afwachten. Kan ook zijn dat ik toch een miskraam krijg die kans schat zij groter dan een bbz. En eerlijk gezegd zegt mijn gevoel ook eerder een miskraam dan een bbz.
Gewaarschuwd mens telt voor 2 moet je maar denken... Als je erge pijn krijgt in je buik of bij je schouders zou ik meteen bellen... Sterkte met afwachten!!
Denk helaas een miskraam. Bloedverlies is erger geworden, bijna net zoals een menstruatie. Zo het zh maar even bellen..
Nou mijn lichaam doet zo raar. Ik was dus even naar de wc voor een 'grote boodschap' en toen kwam er dus wat meer bloedverlies wat ook helderrood was. Rest van de dag weer minimaal bloedverlies en wat donkerrood/bruin. Ben ook verkouden dus zit telkenst te hoesten en neus snuiten enz. Miss komt het bloed door de druk? Maar goed gister dus niet het zh gebeld want ik dacht moet maandag toch weer bloedprikken en als mijn hcg waarde dan gedaald is dan weet ik ook genoeg. Ik heb ook totaal geen buikpijn o.i.d. en het klinkt heel gek. Ik zit telkens tegen mijzelf te zeggen dat ik van het ergste uit moet gaan en het ws een miskraam is/wordt. Maar mijn gevoel zegt dat totaal niet en ook geen verdriet ofzo en dat vind ik zo raar! Normaal wint de angst het altijd van mijn gevoel maar nu is mijn gevoel zo overheersend. Ben bang dat die klap dan extra hard aan komt straks..