Ik ging net met mijn hand langs mijn wang en voelde ineens een klein bultje zitten! Ik kan hem ook bewegen. Omg ik vind het eng, wat kan dit zijn?? Als ik bv mijn tandvlees voel, voel ik niks..
Bij mij verschijnt er zo nu en dan ook zo'n beweegbaar bultje. Zo bij m'n linkerkaak. Heb 'em nu al een poosje niet gevoeld trouwens. Maar de eerste keer schoot ik gelijk in paniek. Heb toen de dokter gebeld maar die zei me telefonisch dat het waarschijnlijk een talgbultje was. Nou ja, heb me er nadien ook geen zorgen meer om gemaakt. Soms merk ik 'em weer eens op maar hij verdwijnt dus ook wel weer. Weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is....
hey meid ik heb dat ook! bij mij was het een vetbultje dat de huisarts toen zei. en anders kun je altijd naar de huisarts gaan, als dat jou oplucht!
Vetbultje inderdaad. Heb ik ook eens gehad, een stuk onder mijn lip. Ging vanzelf weg, maar duurde wel even. Drie maanden ofzo.
Ik heb bij mijn kaak, in de overgang naar het oorlelletje regelmatig zo'n beweegbaar bultje. Bij mij is het een lymfekliertje. Heb er ook alleen maar last van wanneer ik niet helemaal fit ben.