Hoi allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik merk ontzettend dat mijn bv terug aan het lopen is. Normaal drinkt mijn zoontje aan 1 borst en nu aan 2 omdat er niet genoeg is. Hij is normaal gesproken na 5 min klaar nu doet hij er 15 min over en huilt veel omdat hij minder krijgt. Kan dit een oorzaak hebben ik geef altijd op verzoek en geef naast bv ook brood , groente en fruit pap. Hij krijgt helemaal geen tussendoortjes heel soms als hij echt veel honger heeft. Ik slik de pil niet meer , meschien kan het zijn dat ik zwanger ben --> maar dat kan ik niet weten kan pas over 1 week testen omdat mijn eitje dan deze week geweest is. Kan het ook ergens anders aan liggen dat mijn bv terug loopt en kan ik er iets aan doen dat het weer terugkomt
hebben jullie het onveilig gedaan? denk dat het goed kan dat je zwanger bent! (vriendinnetje van mij had het ook, werd drastisch minder en bleek zwanger) ik zou gewoon een weekje wachten en dan testen. en tot die tijd op verzoek blijven geven gewoon.