Dagje weg met peuter.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luuz, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dames, jullie kunnen me vast helpen met wat ideeën:)

Volgende week mag ik weer gaan werken, dus word het tijd dat onze jongste 1.5 dag gaat wennen op het KDV. Morgenvroeg en donderdag de hele dag. Morgen gaat Lenn ook op de opvang, zodat ze toch een vertrouwd iemand om haar heen heeft (noem het raar, maar vind het echt niet leuk dat ze ook een ochtend van huis is en ze is gek op Lenn).

Donderdag wil ik Lenn thuis houden, zodat ik samen met hem een dagje op stap kan.
    Maar ik heb geen idee wat we kunnen doen.. De afgelopen weken zijn we al naar een speelhal en dierentuinen geweest. Daarnaast moet het iets in de omgeving Zwolle zijn, mocht het KDV bellen dat het niet gaat met Elise, dan ben ik snel weer thuis..

Dus, kom maar door met de ideeën:D
    Het word mooi weer, dus het liefst iets buiten, van binnen zitten word meneer hyper..

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben niet bekend in die omgeving, ik zou zelf:
    - kinderboerderij
    - geitenboerderij
    - lekker uitrazen in het bos / op het strand (maar dat is nogal ver voor jou)
    - naar een leuke buitenspeeltuin
    - zwemmen

Ik merk aan M dat het bij de samenmomentjes helemaal niet gaat om wat we precies doen en dat dit heel bijzonder moet zijn, maar gewoon om het samen iets doen en de alleenaandacht ;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De kinderboerderij is hier alleen op woensdag en zaterdagmiddag open.. Zwemmen vinden we beide niet zo leuk:)
    Maar het bos is wel een goed idee..

4. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    hoi hoi,

Hier kan onze oudste zoon erg genieten van het samen winkelen en dan natuurlijk de winkels die hij leuk vindt. Dus speelgoedwinkels :). Alles keuren en bekijken.
    Als dat klaar is, lekker iets eten bij de hema of een ander lunchroom.

Vooral dat eten en drinken vind hij geweldig en m'n dochter begint het ook steeds meer te waarderen :D

Groetjes,

Kim

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Stukje rijden met de trein of bus vindt onze zoon helemaal geweldig:) Of een lekker stuk fietsen met hem.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ergens lunchen is ook wel een goed idee.. Vind ie ook altijd gezellig. Even een tosti halen ofzo.. We zijn nog een rekje nodig om de sleutels aan op te hangen aangezien meneer weet hoe hij de voordeur van het slot af krijgt.. Aangezien het mooi weer word denk ik dat we een plankje gaan maken.. Morgenvroeg even in de grondverf zetten en dan kan hij zich daar donderdagochtend op uitleven.. Spijkers erin slaan, touwtje erop en ophangen maar..

Deel Deze Pagina