hoi, Wij gaan binnenkort ruim 3 weken op vakantie. Nu hebben wij nog een kleintje bij en dus best veel was. Mijn handdoeken en beddengoed en gewone kleding was ik gewoon in de wasmachine op de camping. Maar het lijkt me fijn om tussendoor een klein wasje te draaien voor bijvoorbeeld een shirtje wat beetje vies is geworden. Nu zag ik dat er van die camping wasmachientjes zijn. Is er iemand die deze kent? Heb je hier water nodig op je plek of vul je die van te voren?
Geen idee, maar pak gewoon een teiltje en wat wasmiddel en je hebt binnen een paar minuten weer een schoon shirtje
Dat dus. Beetje handwasmiddel in een teiltje. Thuis zet je toch ook niet de wasmachine aan voor 1 vies shirt denk ik?
Dit is ook hoe ik het doe hoor. Ernstige vlekken met groene zeep behandelen/ossengalgel... Spoelen in wat wasmiddel in een teiltje... Of flexibele wasmand, daarna goed uitspoelen en liefst drogen in de zon En dan klaar
Voor 1 shirt niet maar voor 3 wel Ben allergisch voor vieze was haha. En idd in een teiltje kan ook, alleen soms toch net wat meer shirts dan ik dacht en duurt toch weer wat langer. Ik ga er nog eens over denken. Dank voor de reacties!
https://www.aroundtheglobe.nl/product-test/scrubba-wash-bag-draagbare-mini-wasmachine-si27541.html Zelf nog niet gebruikt maar lijkt mij wel makkelijk op vakantie.
Ik heb een wasemmer, daar doe ik de was in en water, wasmiddel en zet het aan. 15 min later afgieten en met schoon water nog kort aanzetten. Het was goed komt er wel heel nat uit maar het werkt prima voor een wasje tussendoor
Wij hebben voor op de camping een Nova wasmachine. Dat is een wasmachine met trommel. Ik vind het erg handig voor de kleding van de kinderen en het fijne was. Beddengoed en handdoeken was ik altijd in de camping wasmachine.
Je bent allergisch voor vieze was en gaat naar een camping? Gewoon handwasmiddel en een emmer of teiltje. Het middel van de action vind ik beter dan kruidvat of hema.
Hahaha ik ga ook niet geheel uit vrije wil. Maar na 9 jaar naar hotels, appartementen te zijn geweest wilde mijn man echt graag een caravan. Dus we gaan nu voor de tweede keer en tja mijn soort vakantie zal het nooit worden Ik heb inmiddels hoe eigenwijs is ook ben een kleine wasmachine gekocht. Toch bedankt voor de tips!
Welke heb je gekocht? Ik wil ook een wasmachine. Na jaren ouderwets met de hand wassen, kan mijn lijf dat niet meer aan dus tijd voor de moderne techniek.