HELP!CB digitaal vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben vanmiddag samen met m'n partner naar Rotterdam gereden (hier in Zwijndrecht bleken de winkels dicht)
    Heb een test bij het Kruidvat gehaald (van horen zeggen zijn die gevoelig toch...)
    En deze was negatief! Ga gewoon uit van geen zwangerschap, lijkt me ook het meest logische aangezien we amper sex hebben (mede gezien de situatie)
    Het zal wel door de spanningen/stress komen dat ik nog niet ongesteld ben/en een gevoel heb van opgeblazen/zwanger kunnen zijn.
    Had vandaag ongi moeten worden, maar een dag later lijkt me niet vreemd gezien de spanning(en) in m'n lichaam.
    Kreeg gewoon ineens de kriebels en had het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn...

Kerst Knuf! Mirre

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oke Mirre, dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent! Prettige dagen verder..

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dank je wel! Jij ook ;)

4. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    hoi,

Gelukkig mirre!
    Hopelijk is de situatie snel zo dat jullie er allebei achterr staan enb er weer voor gaan!

Ik zou alleen wel voorlopig even iets gebruiken als je niet zeker bent,

groetjes

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Helemaal gerust ben ik er nog niet op...m'n borsten zijn zo gezwollen.
    Laat het maar even rusten...richt me even op de 2 kerstdagen.
    Ben niet bezig geweest met de gedachte zwanger kunnen raken aangezien het al 19 mnd niet goed gelukt is...dacht niet nu van een enkele keer ..zwanger te kunnen worden..misschien een beetje dom.~
    Maar de gedachte waarom nu wel (lichamelijk niet zo sterk/burn-out/relatie/prive trubbels...ik ben een type die wel geloof heeft in het lot. Dingen gaan soms zoals ze gaan.
    Voor alsnog geen zorgen voor de dag van morgen! Mirre gaat lekker vroeg slapen ..drukke dagen vd boeg;)

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Lieve Mir,

weet je al iets meer? Van stress en spanningen raakt je lijf inderdaad helemaal ontregelt.

xx

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Lieve Mirre,
    Hoe is het nu? Weet je al iets meer hierover?
    Heb je nog een test gedaan, of ben je nog ongi geworden?

knuffel
    Hartje1

8. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Zo mag je de test niet lezen! Zegt niets heb ik ook al vaak gezien maar was niet zwanger. Het zegt genoeg als er niet zwanger staat, maar waarom probeer je niet gewoon eens een andere test of over een paar dagen weer testen.

Deel Deze Pagina