Kruitvat 2 voor 5 euro blijven voor mij ook de meest betrouwbare testen! Ben ook benieuwd hoe het er nu voor staat bij je....
Hallo dames, Vervolg van afgelopen vrijdag: Ik heb zaterdag 24 dec. (mijn NOD)weer een CB en KV test gedaan. CB was een lichte streep en geen lijn meer, dus ik helemaal blij, maaaaar in de loop van de dag kreeg ik een hele lichte bloeding. Ik dacht ongi:x, maar het bleef bij spoortjes bloed. Zaterdagavond kreeg wel opeens buikpijn die niet overging. Zondag werd mijn buikpijn nog erger en kreeg ook krampen erbij (nooit eerder gehad). Maar gek genoeg bleef de bloeding bij heel weinig. Afgelopen dagen nog steeds een gevoelige buik en elke dag 1-2 keer per dag spoortje bloed. Ik heb de klachten van de afgelopen weken nog steeds: *zware borsten *pijnlijke rug *erg moe *geen trek in eten enz enz Ik heb meestal maar heel weinig klachten van mijn ongi's. Dag ervoor en de eerste dag voel ik me wat vermoeid en beetje rugpijn en dat is alles. Nooit eerder klachten gehad zoals nu. Ik snap er niets van Ik ben van plan weer te testen zodra spoortjes bloed volledig weg zijn, aangezien dit totaal niet lijkt op mijn eigen ongi's. Ik hoop dat het een "pseudo menstruatie" (=bloeding wanneer HCG nog niet hoog genoeg) is. Heeft iemand ervaring met zo'n situatie? Ik zou het heel erg fijn vinden om ervaringen te horen Alvast bedankt voor jullie reacties! Liefs,