Help! Chlamydia

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anoniem77, Apr 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniem77

anoniem77 Nieuw lid

Apr 27, 2007
    2
    0
    0
    Hoi allemaal, ik heb een paar jaar geleden chlamydia gehad. Ik ben hier bij toeval achtergekomen en heb het direkt laten behandelen uiteraard. Ik heb uitgerekend dat ik het maximaal 2 jaar gehad kan hebben. Nu maak ik me heeeel erg zorgen dat ik geen kinderen meer zal kunnen krijgen.

Overal staat wanneer het tijdig behandelt is zal het waarschijnlijk geen gevolgen hebben.. maar wanneer ben je er op tijd bij..

Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en hoe groot is nu de kans dat er echt iets mis is?

2. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

Apr 18, 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Heej anoniem,

Ik heb ook chlamydia gehad nadat ik misbruikt was. Ik was er gelukkig vrij snel bij maar het is ook wel zo dat de symptonen lange tijd weg kunnen blijven. Ik zit een beetje met de zelfde dingen als jou... Ik vraag me af of ik nu nog wel kinderen kan krijgen etc etc. Als je je echt heel veel zorgen maakt zou ik het gewoon eens aan je huisarts vragen.
    Succes

3. Niet meer actief

As je er echt zo mee zit zou ik overwegen om een kijkoperatie te laten doen.Dan kunnen ze meteen zien of er verstoppingen cq verklevingen in je eileiders zijn onstaan door de chlamydia.De medische wetenschap is tegenwoordig zover dat er vaak nog wel iets aan te doen is hoor.
    Maak 'gewoon' ff een afspraak bij je huisarts en kaart het aan!Veel succes..

Share This Page