Hoi, Bij mij geeft ie ook maar 1-2 weken aan terwijl het nu toch wel 2-3 zou moeten zijn dus ik maak me ook nogal zorgen. Veel sterkte en succes in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed is!
Bij jou scheelt het maar 2 dagen meid, dat zal wel meevallen Bij ilona scheelt het minimaal 2/3 weken
Ja maar die 2 dagen is wel ruim aangehouden (nod op zaterdag gezet, maar is eerder op do. of vrij. geweest). Maar misschien valt het ook wel mee. Maar omdat ik vorig jaar ook een vmk heb gehad maak ik me nogal zorgen dat het nu weer mis gaat. Ik ben echt een onzeker typje wat dat betreft..
Hier nog 1 in de zenuwen.. De mijne geeft 2-3 aan terwijl ik toch echt op 8,2 zit.. Word er nerveus van! Ik moet alleen wel zeggen dat ik niet met ochtendurine heb getest. Ik heb gebeld met de CB-infolijn.. Zij zeiden dat het goed mogelijk is dat de indicatie bij 8 weken onjuist is en daarbij zei ze dat je, voor een nauwkeurige indicatie, met ochtendurine dient te testen. Ik ben nog steeds niet gerustgesteld. Ookal kan de test bij 8 weken een onjuiste indicatie geven. De HCG waarde zou dan toch meer dan hoog genoeg moeten zijn om 3+ aan te geven op de indicator?! Pffff, had ik die test nu maar NOOIT gedaan.
Nou lekker dan dat het bij 8 weken goed kan dat ie niet goed test. Waarom brengen ze dat ding dan op de markt. Kan me goed voorstellen dat je nu gespannen bent. Ik gebruik m nog 1 keer om te kijken of mijn hcg wel stijgt en daarna ook echt niet meer. Wat een rotding.
The Conception Indicator is 92% accurate at detecting when you conceived, when testing with the first urine of the day. The estimate is based on the level of hCG in your urine. The level of hCG varies from woman to woman, and it is therefore possible that the Conception Indicator might occasionally give misleading results. If you are testing more than 6 weeks after conception the Conception Indicator may give unexpected results. This is because the level of hCG in the urine is too high to be provide an accurate estimate of the time since conception. Met andere woorden: Met ochtendurine 92% betrouwbaarheid, en ben je langer dan 6 weken zwanger, niet meer testen!
Maar als je twijfelt zou ik gewoon een gewone test doen, kijken of daar 2 vette strepen opkomen of voor de zekerheid nog eentje net ochtend urine, maar zit vast goed meid
Ik hoop ook dat het goed zit. Ik heb en niet met ochtendurine getest en ik ben langer dan 6 ( 8 ) weken zwanger.. Ik test helemaal niet meer. Ik had het ook niet moeten doen maar mijn hormonen dwongen wij richting de trekpleister Ik zag ook continue die stomme reclames op de tv zodat ik nieuwschierig werd en zodoende zonder de bijsluiter te lezen de test uitgevoerd. Dom dom dom..
Ha Mh 81, Heel herkenbaar jouw verhaal ! Heb dus hetzelfde. Ik had ook niet met m'n 1e ochtendurine getest en ook is mijn cyclus langer dan 28 dgn ( 31/32).Had ik nu alleen maar een test gedaan met alleen zwanger ja of nee en niet die stomme indicator ! Van mij mogen ze dat ding van de markt halen, zorgt alleen maar voor heel veel stress en dat is juist niet goed als je toch zwanger blijkt te zijn. Ik ben zo ongerust geworden dat ik het zh heb gebeld. Ik heb nu morgen m'n 1e echo ipv volgende week. Sterkte ermee ! groetjes Ilona
Hi Ilona, Dus morgen al een echo. Dat is wel mooi! Het zal allemaal denk ik wel goed zitten hoor. Heb flink gegoogled en er meerdere verhalen over gelezen. Het blijft natuurlijk een indicatie en daarbij hebben wij beide niet met ochtendurine getest. Ik mag over 2 weken pas.. Pfffff.. Laat je het even weten hoe het is gegaan! Veel succes in ieder geval! *Knuff*
Ja doe ik zeker ! Morgenochtend om 10.30 uur is het go or no-go. Maar we blijven optimistisch totdat het tegendeel bewezen is zeg maar.... Veel geluk voor ons allebei en anderen die in deze situatie zitten....; - )
Ha meiden, Vanochtend dan eindelijk na een slapeloze nacht de echo gehad. Slecht nieuws. Opnieuw een missed abortion. Dat wat toch wel even een klap.De zwangerschapsringen en het vruchtje waren goed te zien, het was ook prima ingenesteld. Helaas geen hartactie en de groei was achtergebleven. De clear blue digitaal indicator had dus toch gelijk toen ik afgelopen weekend aflas dat ik maar 3-4 zwanger zou zijn. Mijn HCG was al aan het afnemen en kwam dus niet overeen met mijn zwangerschapsduur van ruim 6 weken. Degenen die zwanger zijn wens ik alle geluk en een mooie zwangerschap toe. En nog bedankt voor jullie reacties.
Toch Hèèl vèèl STERKTE Ilona ,het komt elke keer hard tegen... Dank je voor de lieve woorden , Ik wens je een pracht van een baby toe
@ Ilona PS Meid, ik wens jou en je partner onwijs veel sterkte... Ik heb vanmorgen (5 dagen na vorige test met indicatie 2-3 bij 8,2 weken zwanger ) nog maar een keer getest in de hoop dat er toch nog +3 zou staan ipv 2-3 of minder. Echt die spanning was verschrikkelijk maar de moeite waard. Er stond 3+. Mijn hcg waardes zijn in ieder geval niet gedaald. Wat een opluchting. Voor alle dames die nog willen testen met de CB digitale indicator als je al even zwanger bent.. Doe het met ochtendurine