Hoi meiden, Ben nogal onzeker deze zwangerschap na missed abortion. De Clearblue indicator geeft nog steeds 2-3 aan met 5 weken 3 dagen zwangerschap. Had die niet al 3+ aan moeten geven?
Voor zover ik het heb begrepen (zelf nog niet zwanger geweest) geeft die indicator het aantal weken vanaf bevruchting aan. Dat is dus zo'n twee weken na je laatste ongesteldheid. Dus dat zou dan 3 weken en 3 dagen zijn. Zou dan opzich inderdaad 3+ moeten zijn, maar zit nog maar 3 dagen boven de drie weken. Ik zou me hier niet zo druk over maken, zit vast helemaal goed!
Zulke testen zijn niet heel erg exact. Ze geven ook de tijd dat je zwanger bent aan dus zonder de 2 extra weken die je er gratis bij krijgt van voor de eisprong. Houd er ook rekening mee dat je niet exact weet wanneer de innesteling is geweest ik dacht ook 5 dagen verder te zijn maar met de echo kwamen we erachter dat ik waarschijnlijk wat langer erover had gedaan met het innestelen of toch een iets latere eisprong had gehad (had toen geen ovulatioe inductie of ovu testen gehad)
Ook kan het nog zo zijn de de concentratie in de urine je test resultaat beinvloed. Ik zou me weinig zorgen maken
Bedankt voor jullie (snelle) reacties meiden. Ik weet dat ik er 2 weken bij op moet tellen. Ik weet, d.m.v. ovulatietesten, dat mijn eisprong 6 of 7 september is geweest. Maargoed, afwachten maar even.
Oh, en heb met ochtendurine getest, dus met de concentratie moet het wel goed gezeten hebben. Hopen op een late innesteling dan maar. Ben zo bang voor weer een miskraam.
Ahh.. meis kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt! Heb je nog een keer met kruidvat getest? Is dit inmiddels een knaltest? (teststreep donkerder dan controlestreep)?
Die Clearblue is maar een indicatie (ofwel, een gok op basis van de sterkte van het streepje)!! Ik zou daar helemaaaaaal niet vanuitgaan hoor! Ik had op mijn nod echt een knal streep, dus ik weet zeker als ik toen een Clearblue indicator had gedaan er zelfs 3+ had gestaan! (terwijl ik toen dus pas 4 weken was). De een maakt meer hcg aan dan de ander, dus vandaar dat ik bij die indicator alleen maar uitga van de woorden zwanger of niet zwanger, want die weken indicatie is en blijft een gok!
Hier moet je jezelf niet druk over maken hoor!! Bij mij was dat ook in het begin, was dan ook paar dagen korter zwanger uiteindelijk. Het is ook maar een indicator en mijn VK zei dat je er helemaal niet op kan vertrouwen dat hij het perfect juist zegt! Dus probeer te genieten van het zwanger zijn
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik heb alleen met de indicator getest vdaag en eergister. Met 4 wkn en 6 dgn nog een knaltest met kv 2v5 gehad.
Nou ik geloof cd indicator niet. Ik had maandag 3+ en vandaag een echo en ben vandaag pas 5 weken.. of ik krijg weer een miskraam (denk t wel )
Jaa inderdaad, was ook erg verbaasd dat er 3+ stond.. Als het goed is had ik rond 4-6 sept eisprong (heb alleen 3 en 11 sept sex gehad omdat ik mn vriend alleen weekenden kon zien). Dus of tis ietsjes te vroeg 3+ geworden of precies optijd. Ik heb geen kwaaltjes had alleen enorm veel pijn aan mn tepels en sinds eergister is dat weg en heb ik ongi gevoel ervoor terug gekregen. Verschrikkelijk he die onzekerheid ? Zou gewoon de VK bellen voor vroege echo.. Maar niet te vroeg natuurlijk.
Daarom test ik dus nooit meer met zo'n test! Ik had precies hetzelfde de laatste keer en was ook iets van 5,2 weken ozfo en hij gaf dus 2-3 weken aan dus ik helemaal in de stress. Volgende dag een kruidvat test gedaan en gewoon knalpositief! En ja bij mij is het wel fout gegaan maar pas later dus dat zegt helemaal niets. Meid gewoon proberen vertrouwen te hebben en ook niet meer gaan testen, ik weet dat het makkelijk praten is vooral gezien je geschiedenis maar probeer vertrouwen te hebben.
Tja het heet niet voor niets "indicator"..... De hcg waarden kunnen veel verschillen per zwangerschap.. hCG waarden gedurende de zwangerschap en dan kan je urine concentratie nog verschillen ook. en tja eigenlijk maakt het ook niets uit.. je kunt aan een zwangerschapstest niet aflezen "of het wel goed zit".... of niet...... Tja behalve als er opeens niet zwanger had gestaan dan.... terwijl er dagen van te voren "zwanger" stond....
Die ongesteldheids-pijntjes ga je nog regelmatig hebben hoor zelfst als je zwanger bent! Als je bm groeid enzo geeft dit zo'n pijn aan. ik heb het regelmatig nog en kijk mijn banner Maak jullie nog geen zorgen en wacht op volgende echo, niet altijd meteen van het slechte vanuitgaan he Moed dames!!
Wauw Seth, ik wist niet dat de waarden in een week tijd zoveel kunnen verschillen per vrouw/zwangerschap!! Dat is goed om te weten!
geven die digitale testen wel eens iets anders aan dan??? Ik heb van verschillende mensen foto's van zo'n test gezien en zie alleen maar 2-3 weken. Of is het toeval dat ik alleen die gezien heb??