ovulatietest positief hoe werkt het nou

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door proudmommy2, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi
    ik heb even weer een vraagje.
    Eergisteren en gisteren ene positieve ovulatie test en vandaag weer negatief. Gisteren geklust, 'moeten' we dan vandaag ook nog klussen? of heeft dat geen zin meer bij een negatieve ovulatietest en is het klussen van gisteren genoeg.

groetjes

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Als de test negatief is is hij gesprongen. Je kan voor de zekerheid nog klussen, maar gisteren zou voldoende moeten zijn.

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    je MOET niks. Maar je kunt best nog wel ff voor de zekerheid klussen...

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Doorklussen. Een negatieve ovulatietest betekent niet dat je ei al gesprongen is. Als je een positieve ovulatietest hebt, is dit ook geen garantie dat je ei springt binnen 48 uur. Het kan ook langer duren.

Je kunt ook op andere symptomen letten, zoals je afscheiding. Als deze niet meer slijmerig is, maar weer terug wit, is wellicht je eisprong geweest, maar zou je ook nog vruchtbaar kunnen zijn. Na meerdere dagen normale afscheiding zou ik er pas vanuit gaan dat je eisprong achter de rug is.

5. lucky7

lucky7 Lid

29 sep 2011
    65
    2
    8
    NULL
    NULL
    Moet je na een positieve ovulatietest de dag erna dan nog een keer testen? Waarom doe je dat dan? In de bijsluiter van de mijne staat dat je dan stopt namelijk..

groetjes en succes!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat zou ik wel aanraden, want soms springt een ei niet meteen. Ik heb weleens meegemaakt dat hij pas na 4 dagen springt, en dus ook weleens gehad dat de testen 4 dagen positief bleven.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Idd je mag vandaag nog een keer proberen.
    (je zegt sneller moet, dan mag)maar ik weet wat je bedoeld.

8. lucky7

lucky7 Lid

29 sep 2011
    65
    2
    8
    NULL
    NULL
    Oke vanmorgen nog een keer getest en geen smiley. Gelukkig gisteravond geklust. Zou het nog zin hebben vanavond ook nog een keer te proberen? Morgen heeft het geen zin meer he (nouja om zwanger te raken dan ;) )

Deel Deze Pagina