Help...ClearBlue met kruis?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Israe, Jun 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Israe

Israe Niet meer actief

Dames...ik kon het weer niet laten deze maand....heb een test gedaan met Clearblue, die met dat kruis.
    Ik krijg het niet goed op de foto met mijn telefoon en het normale toestel is uitgeleend.

Maar er ontstond na een aantal minuten een héél, maar dan ook héél licht kruis.......kan dit een indrooglijn zijn of vals positief? :( Vooral aan de bovenkant een vage brede streep....onderzijde van kruis is het nog wat vager. Je moet echt goed turen zeg maar hahaha

Ik zit nu op 7DPO....heb een LH van ongeveer 11 dagen dus daarom wilde ik vandaag een testje wagen...

Ik durf het niet aan mijn man te vragen, want wil hem niet belasten met mijn vroege testactie als het toch negatief blijkt te zijn...

Misschien iemand ervaring dat het vals bleek? Of ervaring dat het later positiever werd?

2. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    tja, moeilijk te beoordelen zo zonder foto...ik heb zelf altijd het gevoel als het vaag is, zal het wel niet raak zijn? Je kunt natuurlijk over 3 dagen weer eens testen en dan weet je meer...

sterkte er mee in elk geval!

3. Israe

Israe Niet meer actief

Thnx voor je reactie...inderdaad is het beste NOD afwachten of nog een test doen over een paar dagen.
    Maar je kent t vast wel......het is zo spannend allemaal!!!

D8 misschien heeft iemand een soortgelijke ervaring met deze CB met kruis test.

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    probeer anders de kv 2v5 die zijn ook heel gevoelig en zie je vaak wel een duideijke streep

5. Israe

Israe Niet meer actief

Thnx voor de tip....heb die nu niet in huis. Denk dat ik die morgen koop en probeer te wachten met testen tot zondag...

6. Israe

Israe Niet meer actief

Ik geloof dat ik de test toch maar als negatief interpreteer...hij is te vaag....en het is waarschijnlijker dat het een indrooglijntje o.i.d. is dan dat het een vage positest is.
    Dus afwachten tot NOD....

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zie mijn album voor cb+.. de kv 2v5 3 dgn later was negatief!!.. nog steeds geen ongi overigens, maar ik ga voorlopig niet meer testen.. ik zie t wel..

8. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb met die test indrooglijnen gehad.
    Maar het is nog vroeg dus ik duim voor je!

9. Israe

Israe Niet meer actief

@Ichtus.....lijkt veel op de streep die ik had. Vervelend zeg als het toch indrooglijnen blijken te zijn. Spannend voor je dat je ongi er nog niet is en vage zw-testen. Veel succes en ik hoop voor je dat je snel een positest hebt!

@luckybird...thnx voor je reactie...denk nu ook dat het een indrooglijn was...koop 'm nooit meer hahaha

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier ongesteld geworden vandaag...en ik ben blij met de duidelijkheid..;)

11. Israe

Israe Niet meer actief

@Ichtus...herkenbaar dat duidelijkheid ook op kan luchten ook al betekent het duidelijkheid door ongi.
    Veel succes de komende ronde!

12. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    al opnieuw getest? of is t toch weer doorgebroken?

Share This Page