Ik weet het even niet meer! Heb even wat deskundig advies nodig.. Vanochtend heb ik licht positief getest met de Clearblue met plus of min. Er kwam eigenlijk à la minuut een lichte "verticale" streep even dik als de controle. Heel licht maar hij zat er wel! Gister of vandaag is mijn nod heb meestal een cyclus van 29/30 dagen. Maar omdat ik al ruim 3 dagen last heb van vermoeidheid en menstruatieachtige krampjes en steekjes wat maar niet doorzet in ongi, had ik het gevoel dat het wel eens raak kon zijn. Dus zodoende vanmiddag op me werk even snel naar de kruidvat gegaan en de 2 voor 5 testen gehaald. Gelijk getest, en deze was negatief! Hoe kan dit nou weer? Verdomme dacht dat het eindelijk eens raak was na 8 maanden!
heb je foto?? misschien was vanmiddag je urine niet geconcentreerd genoeg.. eventueel digi van cb halen.. en morgen weer testen.. succes!! duim voor je!!
Foto? Vaak zijn de plus testen toch niet zo positief als mensen denken. Dit komt vaak omdat de streep dan een pen stree haven dit dus negatief is! Ben benieuwd naar een foto.
Maar de horizontale streep staat er toch altijd? Ik weet nog dat ik een gat in de lucht sprong, totdat ik zag dat er ook een verticale streep moest komen en die kwam niet.
Heb er een foto van gemaakt, geen idee hoe ik die vanaf me iPhone hierop moet krijgen.. Het was geen pennenstreep die herken ik wel dat had ik namelijk ook eens bij de kruidvat plus test!