Wie herkent dit. Ik geloofde er eerst niks van. Maar denk dat t toch waar is. Ik zit in de 2e ronde na een miskraam. Altijd onregelmatig geweest. Ik dacht vorige week woensdag mijn eisprong te hebben. Herkende ik aan mn cervixslijm. Nou bleef mijn afscheiding zo dun en nam vanaf woensdag mijn buikpijn toe. Een zeurend gevoel in mijn baarmoeder. Zaterdagochtend nog steeds en dacht...doe eens een zwangerschapstest. Meer zo van, dan zie je dat er niks is. Maar na 5 minuten stond er een streep. Een lichte positieve zwangerschapstest. Ik was er al gelijk onzeker van, en bang dat hij vals positief was. 's middags nog een zwangerschapstest met kruidvat. En weer positief. Zondagochtend kruidvat zwangerschapstest en clear blue digital gedaan. Negatief!! Vanmorgen weer negatief. Ik heb sinds zondag bijna geen last meer van mijn buik maar nog steeds heel veel vloei. Zal ik dan toch mijn eisprong hebben gespot? Volgens mijn verloskundige kan dit niet. Heb met de huisarts gebeld en die vond het ook vreemd. Ik moet morgenvroeg mijn urine brengen. Dan testen hun nog een keer en waarschijnlijk nemen ze daarna nog acties. Ik denk dat ze bloed gaan prikken. Ik denk zelf steeds meer dat het toch mijn eisprong is geweest. Daarom zondag ook voor de zekerheid nog maar een keer geklust. Daarvoor vrijdag en woensdag ook. Dus daar kan het niet aan liggen.
Ja het zou natuurlijk absoluut niet mogen maar je hoort het wel vaker hier op het forum dat meiden met een zwangerschapstest positief testen rond eisprong en met een ovulatietest positief testen als ze zwanger zijn. Het is heel verwarrend en de deskundigen zeggen ook dat dat niet mogelijk is, maar het gebeurd wel dus
Ik had het ook met de kruidvat ik had een heel licht streepje de dag dat ik verging van de buikpijn en dus waarschijnlijk me eisprong heb gehad moet nog even afwachten vandaag en morgen. En gister heb ik weer getest om te kijken of ie weer positief was en toen was ie echt omo wit dus ze reageren er wel op helaas......
Ik had het ook 28 jan een positieve zwtest dag van eisprong en dagen erna was hij negatief tot dag 11 na eisprong weer positief en zie nu mijn banner...... Dus het is wel waar
en hoe is het nu want ik denk dit ook te hebben gehad! Vorige week woensdag een positieve zwangerschapstest van 1 dag volgende dag negatief! Nu ben ik nog steeds niet ongi en ga er dus van uit dat hij positief test op mijn ei, had buikpijn en rauwei slijm...