Wie kan me ff helpen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Theebeeb, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb nu voor het eerst de extra sensitive dipsticks van sensitest in huis. Had hiervoor de normale dipsticks van hen en kon daarduidelijk een eisprong op vinden. Had alleen een tweede streep tijdens mn vruchtbare dagen, verder altijd 1 streepje.

Is het mogelijk dat bij de extra sensitive dipsticks altijd twee streepjes te zien zijn? 1 donkere streep en 1 lichte . Maar dat deze dan niet positief is?

Wie heeft ervaring met deze dipsticks?

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja dat is indd mogelijk ;)
    je zal wel zien als hij positief is knalt hij ook echt.

succes!

3. kimsenna

kimsenna Actief lid

Feb 15, 2011
    153
    0
    0
    Hey ja kan zeker, ik gebruik ook de sensitive kijk maar in mijn fotoalbum zie je mijn testrijtje.
    Je ziet dat ik eigenlijk altijd 2 streepjes heb maar waar de test positief is, is het toch heel duidelijk en word de het testlijntje iets minder donker.

4. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi Theebeeb, ja, die extra gevoelige laten vaker een streep zien heb ze deze maand gebruikt). Vond ik erg fijn want dan kan ik beter zien welke kant het opgaat. Op de dag van de piek had ik echt een knaller. Succes!

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Oke bedankt meiden en als ik een knaller heb duurt het dan nog 24 tt 36 uur? Ik heb een korte lh piek speingt je ei dan ook sneller?
    Ben bang dat ik weer te laat ben!

Share This Page