Net even een ovu testje gedaan toen ik naar de wc ging. Had echt nét op FF ingevuld dat mijn afscheiding "creamy" was. En raad eens, er hing een ontzettende slijmdraad uit mijn vajayjay toen ik wilde afvegen. Sorry voor de details. Zou deze dan toch positief zijn?! Vanavond test ik nog eens. En ga ik het controleren met cb. Had m'n andere plasje al weggegooid haha.
Vruchtbaar rekbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Het duidt dus niet op de eisprong zelf. Je ovulatietest kan de komende dagen dus nog positief worden. Doortesten dus! Edit: je foto nog niet bekeken. LOL! Die is inderdaad positief. Veel plezier en succesl
Haha ik weet het! Maar heb sinds maart meet geen positieve ovulatietest meer gehad. Dus ik was even helemaal hyper!
Wellicht ten overvloede maar je moet he niet blindstaren op ovulatietests hè. Je noemt ook dat je slijm ziet. Ik hoop dat je dan ook wel meteen seks hebt en niet gaat wachten op je ovulatietests? Juist als je dat slijm ziet moet je gaan vrijen, want dat leidt het sperma linear recta je baarmoeder en eileiders in, waar ze netjes op het ei blijven wachten. Dat kunnen ze dagenlang volhouden.
Dat doe ik ook zeker niet. We doen het om de 1 à 2 dagen, dit is alleen een hulpmiddel, met deze ronde voor het eerst ook temperaturen om te controleren wanneer mijn ei is geweest. Dus ik hoop over een paar dagen een stijging in temperatuur te zien voor min. 3 dagen. Bedankt voor je reactie, die begrijp ik overigens helemaal!
Whahah, ik wilde het alleen even bij je checken. Het zou anders zonde zijn! Wel interessant he, om zo bij te houden hoe je lichaam werkt. Ik temperatuur ook altijd, het is gewoon fijn om die bevestiging te hebben.
Ja echt wel, alleen temperaturen moet ik nog een beetje handigheid in krijgen hoe het precies allemaal werkt. Ik temperatuur in ieder geval elke ochtend bij ontwaken op hetzelfde tijdstip, zelfs in het weekend, heel leuk dan een wekker om 04:40! Kan er weinig verkeerd aan gaan neem ik aan haha. Ben inderdaad wel op zoek naar die bevestiging dat mijn ei ook springt, lang onzeker over geweest door constant negatieve ovulatietesten!
Zojuist weer een testje gedaan en ook bevestigd door CB! Kan er nu niet omheen, geen twijfel mogelijk.