Hoi meiden, Ben benieuwd na hoeveel dagen gonal f spuiten er bij jullie reactie kwam. En met welke dosis? Ik spuit nu 15 dagen, begonnen met 50 en per stap opgehoogt naar 100. Er gebeurd nog helemaal niks. Mijn behandelend arts gaf eerder aan dat ik net zolang spuit tot er een ei is, maar vandaag vervangend arts en die vroeg wat ik af had gesproken met mijn arts, want ze dacht dat deze cyclus beter afgebroken kon worden. Ben dus benieuwd wat gangbaar is, hoelang en hoe hoog.
Ik heb deze poging voor t eerst gonal gebruikt. De pogingen in 2011/2012 had ik puregon. Op zowel de gonal als de puregon reageerde ik echt snel. Op de 6de dag van de gonal had ik al follikels van 18mm 2 dgn later was de grootste al 30 en de rest ruim boven de 20mm.
Ik had vaak na acht dagen spuiten een beginnend eitje, 10+mm. Vanaf daar verschilde het per cyclus enorm. Tweemaal tot twintig dagen moeten spuiten en op dag 22 de iui. Paar keer op dag 12, flinke groeispurt ineens dus. De rest was steeds op dag 14 en 15
Ik had met 11 dagen Gonal100 spuiten 12 follikels. Mijn lichaam reageert er dus heel goed op. Maar dat is echt bij iedereen anders. Sommigen hier hebben echt een veel hogere dosis nodig voor het zelfde resultaat. Is het geen optie bij jou om het nogmaals op te hogen?
Ik mag maximaal 17 dagen spuiten (dus tot cyclusdag 20) dit is inclusief 1 keer ophogen en dan afbreken en volgende ronde beginnen bij de dosis waar je vorige cyclus mee hebt afgebroken omdat een dosis anders kan uitpakken als je er in een frisse cyclus mee start. Ik reageer zelf op Puregon 100 pas op dag 15, dus 12 dagen spuiten. Ben gelijk op 100 begonnen, omdat ik met menopur niet reageerde op 75 en 112,5 dus met Puregon mocht ik de 50 en 75 dosis overslaan.
Ik ben vandaag opgehoogt naar 100, deze spuit ik zowieso tot maandag. Tis mijn eerste ronde gonal f, dus heb echt geen flauw idee hoe het allemaal werkt..
Hoi Hoi, Ik heb 13 dagen gespoten Gonal F 150 samen met decap. en na iets meer als een week waren er al mini blaasjes. Uiteindelijk op punctie dag geƫindigd met 20 eiblaasjes. Groetjes
Omdat mijn ziekenhuis een cyclus van 35 dagen aanhoud. 19 dagen spuiten, dan zit je rond CD 20/21 + een normale lf van 14 dagen is een cyclus van 35. En starten in een frisse cyclus is beter en geeft een beter beeld..dat is iig wat ze mij vertellen