stom stom stom ik moest gister dag 5 weer beginnen met clomid nu ben ik het door alle drukte helemaal vergeten en kwam er pas 0:15 achter dat ik hem nog moest innemen nu heb ik dat dus gelijk gedaan maar wat nu schuift me eisprong nu ook ofzo weet het totaal niet meer wie kan me helpen voel me zo stom
Misschien dat je nu elke dag gewoon laat op de avond de clomidjes moet slikken. Dan lijkt het me geen probleem hoor! Misschien anders voor de zekerheid morgen ff je gyn bellen?
ja dat doe ik ook wel even morgen me gyn bellen maar dacht vraag het effe hier die meiden hier hebben mischien wel een idee of het erg is of niet in ieder geval bedankt
nee hoor, ik denk niet dat het wat uitmaakt..... zelf slik ik de ene keer heel vroeg (als ik moet werken) en dan ook wel eens pas smiddags..... succes verder!
okeej dan is het goed maar is het erg als je hem dus een dag vergeet zoals ik moest beginnen op dag 5 maar kwam er pas dag 6 achter dat ik hem vergeten was
Heb toevallig laatst de bijsluiter eens doorgelezen en daar staat dat als je hem vergeten bent, je de clomid binnen 12 uur nog gewoon in kunt nemen. Groetjes en succes ermee!