Eerste afpraak bij de gyn gemaakt

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wieffie, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom me hier ook maar eens melden. In het verleden heb ik veel problemen gehad met mijn cyclussen. Ik heb ruim 8 jaar de diana 35 pil gebruikt waarna ik ruim 18 maanden niet meer ongi ben geworden, op een gegeven moment kreeg ik een bloeding die totaal ruim 6 maanden geduurd heeft. Destijds ben ik bij de gyn beland die na een uitstrijkje concludeerde dat er niets met me aan de hand was. Ik heb toen een spiraaltje laten plaasten en 5 jaar lang heb ik geen klachten meer gehad omdat ik wist dat de ongi uit kon blijven door de mirena-spiraal. Ik heb in december 07 mijn spiraaltje laten verwijderen en hoopte eigenlijk dat het zwanger worden een beetje mee zou zitten. In januari was ik super blij met een positieve zwangerschapstest. Helaas was het een test van de Romed en ik bleek dus helemaal niet zwanger te zijn, ik had nog niet eens een eisprong gehad bleek later. Ik ben begonnen met ovulatietesten maar daar schiet ik niets mee op. Een positieve ovutest wil niet zeggen dat ik een eisprong krijg. Mijn cyclussen zijn onregelmatig en duren behoorlijk lang. Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de gyn en mag 20 november voor het eerst komen.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes meid! Hopelijk kunnen ze je helpen en ben je snel echt zwanger!

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Dank je wel! Jij bent ook al een behoorlijke poos bezig. Hopelijk mag jij ook snel zwanger worden!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes! Ik hoop dat je snel zwanger bent.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he wieffie , ik hoop dat jullie hulp krijgen , ook wij hebben nu defintief de stap gezet toch hulp te gaan vragen. we hadden ons al laten testen in juni.
    Hopelijk krijgen jullie snel groen licht

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wieffie ik had ook positieve ovutesten en geen eisprong en onregelmatige cyclussen en soms bijna niet ongi, erg vervelend en onzeker....
    succes en hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan verder kunt met zwanger worden en hopelijk lukt dit snel.

7. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid

Heel veel succes, hopelijk ben je snel zwanger ook al is het met een beetje hulp!

Liefs wolly :)

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Thanks allemaal! Ik hoop natuurlijk ook hetzelfde voor jullie! Ik moet eerlijk bekennen dat wanneer ik lees dat er weer iemand zwanger is die in de mmm zit of al lang bezig is ik daar echt een warm gevoel bij krijg! Meiden ik hoop echt dat we allemaal volgend jaar om deze tijd met een kleine in onze armen zitten! Ik ga ook heel hard voor jullie duimen!

9. Niet meer actief

spannend meid
    hopelijk raak je nu met behulp van mmm snel zwanger ;)

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heel veel succes meid!

11. Heel veel succes meid! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

12. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hai Wieffie..

Hopelijk zie je niet te erg tegen morgen op...wil je/jullie hierbij heel veel succes wensen!
    Laat je weten hoe het was en wat ze gedaan hebben? Wij hebben 3 december onze eerste afspraak...vind het ook allemaal erg spannend.

13. wolly

wolly Niet meer actief

Heel veel succes morgen!

Liefs wolly :)

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

Succes morgen hopelijk zitten julie volgend jaar met sinterklaas met een kleintje op schoot :)

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Vandaag DE dag! Heel veel succes en hopelijk kunnen ze jullie snel helpen zodat jullie snel zwanger zijn!

Deel Deze Pagina