Help! Clomid vraagje....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Truelove, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden hier wat minder nieuws.. Tenminste niet wat ik gehoopt had!
    Heb een follikelmeting gehad maar nu op dag 11 alleen wat te zien van 6,8mm :(:(
    Dus waarschijnlijk slaat het nu niet aan! (Terwijl vorige maand 50mg wel aansloeg!)
    Ze zei het kan dat je een late ei sprong hebt.. Maar dan had ze nu toch al wat moeten zien???
    Heb een hele lijst meegekregen waar ik rekening mee moet houden

Geen menstruatie cd 40=test doen als deze negatief is beginnen met provera en daarna 100mg clomid

Wel menstruatie voor of op cd 35 dan gewoon verdergaan met clomid 50mg

Wel menstruatie maar tussen cd36-40 dan clomid 100 Mg

Ik kon kiezen voor een echo met 100 Mg op dag 12-13 dus dat ga ik doen!! Baal echt ontzettend

Wie heeft dit ook gehad dat het de tweede maand op dezelfde dosis niet aansloeg?
    Of een klein eitje had met dag 11 en toch nog een ei sprong heeft gehad??
    Zit even in een dipje!!

2. Xjosjex

Xjosjex Niet meer actief

Hoi Treulove,

Bij mij sloeg het de eerste maand wel aan, en dan de maand later niet. Ik ben heb 3x ophoging gekregen eerst 50-100-150 mg maar niks heeft bij mij geholpen. De arts had er geen vertrouwen meer in na 1x 150mg te proberen. Vandaar nu overstappen naar IUI.

succes

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dank je wel!!
    Ik krijg ook helemaal geen verdere echo's.. Moet gewoon maar aanmodderen tot dag 40...

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Raar dat je geen verdere echo's krijgt.

Hier zo iemand die met verschillende medicijnen waaronder clomid, de ene keer wel en de andere keer geen succes had qua groei. Ookal was het dezelfde dosis. Heel naar maar dat gebeurt helaas.

Hopelijk doet de volgende ronde meer voor je!

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Clomid sloeg bij mij ook maar 1 keer aan. Overige keren met hogere dosis werkte niet meer. Toen overgegaan op spuiten en dat werkte veel beter. Succes verder met de behandeling!

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ja baal ervan dat ik geen verdere echo's krijg!! Nu moet ik tot dag 40 wachten en dan een test doen..
    Zouden jullie de stoute schoenen aan trekken en morgen bellen of je nog een echo zou kunnen krijgen bijvoorbeeld op dag 17?

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    50mg werkte bij mij helemaal niet.
    100mg had ik de eerste ronde een mooie cyclus van 32 dagen, maar daarna werd mijn cyclus ook weer langer.
    Steeds eisprong rond cd 25, dus toen was er op cd 11 ook nog niets te zien. Maar ik kreeg wel gewoon echo's.
    Ik zou idd vragen of je rond cd 17-18 nog een echo kan krijgen. Dan weet je iig waar je aan toe bent en misschien mag je dan eerder met provera starten als er niets gebeurt.

8. Zou ik zeker doen! Afwachten tot dag 40 en dán nog een keer beginnen met Provera zou ik ook niks vinden.. Dan ben je zo twee maanden verder voor er eventueel een (volgende) eisprong komt! Ik zou vragen om nog een echo, bijvoorbeeld op dag 17, en als er dan nog niets te zien is, meteen beginnen met Provera. Als de Clomid aan zou slaan, zou er dan echt wel iets te zien moeten zijn..

9. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hoihoi,
    ik had idd ook pas mijn eisprong tussen cd18 en cd24 (maar na cd24 heb ik gevraagd om een kleine verhoging). Dus ik vermoed dat op dag 11 bij mij ook weinig te zien zou zijn (ik plande altijd de afspraken later dus weet niet zeker). Maar bij een kleine follikel mocht ik altijd terugkomen.
    Dus ik zou zeker bellen voor een afspraak!

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nou heb gebeld en mevrouw zei dat met clomid er nooit echo's worden gemaakt dus ik al geluk had dat dit gisteren is gedaan!!
    Mevrouw viel me eigenlijk een beetje aan..
    Ik zei dat ik onzeker word hiervan!

Ze stelde voor om maandag dan maar met tegenzin een echo te maken maar dit is te vroeg dus heb ik niks aan..
    Dus nu heb ik nog niks en moet ik gewoon afwachten

11. Wat een onzin dat er met Clomid geen echo's gemaakt worden.. Iemand medicijnen geven en dan niet in de gaten houden wat er gebeurt, gaat echt nergens over.. Maar goed, er zijn inderdaad een paar ziekenhuizen die dat doen.. Is het een wat kleiner ziekenhuis?

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nee juist een groter ziekenhuis!!
    Snap er geen reet van echt..

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier toch buikpijn.. Ook beetje met sex.. Hier begon vorige keer dat ik dacht zal mijn ei komen.. Dus ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen..

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Kan ei pijn er ook zijn als het niet meer groeit?? Heb namelijk vandaag ook weer pijn onderin mijn buik en weet zeker dat het van de eitjes is...
    Ik zit nu op dag 14.. Op dag 11 zag ze een ei van 6,8 mm voor de rest heeft ze niet eens gemeten...
    Wanneer zou mijn ei dan op zijn vroegst kunnen springen??

Deel Deze Pagina