Hallo iedereen, Op dinsdag 13 mei, heb ik een tp gehad van een blastocyst cryo. Uiteraard heb ik al meedere testjes er tegenaan gegooid, maar ze blijven helaas negatief. Eind feb had ik eenzelfde soort cryo tp, daarbij begon ik met testen 5 dagen na tp, en was gelijk duidelijk positief. Helaas eindigde dit in een miskraam, net voor de 6 weken. Omdat ik vorige keer duidelijk en snel positief teste, heb ik het idee en gevoel dat deze poging mislukt is. Heeft iemand ongeveer hetzelfde meegemaakt, die pas later positief teste? Alvast bedankt voor de reacties.
Hey Mya, Ik testte op dag 9 negeatief en op dag 10 positief... Eeen heeeeeeel licht, maar duidelijk streepje van de kruidvat 2 voor 5. Ik hoop dat je daar wat aan hebt en ik ga voor je duimen dat ie straks positief is.
Je zit nog maar op dag 8 na de terugplaatsing. Je geeft aan dat je al een aantal dagen aan het testen bent. Het is echt nog veel te vroeg, het kan nog alle kanten op! Hier mochten we testen op dag 12, na een cryo-tp. Succes!
Ik heb eigenlijk nooit eerder getest dan dat het 'mocht' van de kliniek. Altijd 14 dagen na punctie/14 dagen meting progynova. Zeker niet stoppen met je utrogestan en dergelijke, en niet meer testen hoor. Probeer toch een beetje positief te blijven, al maak je je vast onzettende zorgen. Heel veel sterkte deze laatste wachtdagen...
Dank jullie voor de lieve reacties! Ik zit bij het vu, en maandag heb ik daar de bloedtest. Ik blijf gewoon doirgaan hoor met de bolletjes en progynova. Ik heb trouwens uit deze, eerste icsi poging al de jackpot hoor, een super dochtertje van 17 maanden alweer Besef dat ik al veel geluk heb gehad hoor. Klaasje en palace, super dat jullie zwanger zijn ! Geniet ervan!
Ik had op 6 dagen na tp een heel licht positieve test met de etos 2v5. Dit was 10 dpo en 12 na pregnyl 5000. Ik maak wel snel veel hcg aan, dus dat kan van invloed zijn. Succes met wachten, killing hoor
Vanmorgen weer een testje gedaan, maar blijft negatief helaas. Ga nu proberen zondag pas te testen, maar geloof er niet meer in. Weet iemand hoe snel je weer een nieuwe behandeling mag? Ik wil namelijk zo snel mogelijk verder.
Wat rot Mya, ik had het zo voor je gehoopt. Heb je nog een cryo? Dan mag je meteen verder, althans ik wel. Met Ivf verder moest ik eerst een maand aan de pil. Heel frustrerend. Sterkte. Ik weet hoe k.t je je voelt. Digitale knuffel van mij. xx
Dankje wel palace, nee dit was helaas de laatste cryo. Ik moet dus weer nieuwe behandeling starten, hoop maar dat er geen lange wachtlijst is.
Hallo dames, Graag deel ik mijn verhaal even met jullie: Op 27 april hebben wij in het UMC een cryo tp gehad in natuurlijke cyclus. Omdat ik daarvoor een mislukte tp heb gehad durfde ik niets te hopen, en durfde ook niet te testen op 14 dagen na tp. Ook veel stress gehad met een verbouwing in de wachtweken dus had er geen goed gevoel over ook. De ongesteldheid bleef uit, zou het dan toch? ... Nee de ongesteldheid zal wel later doorbreken dacht ik. Pas 22 dagen na tp durven testen... Voelde al aan m'n borsten dat het weleens raak kon zijn. Na 30 seconden al een dikke vette streep! Volgende dag weer getest met kruidvat test net zo positief!! Ik kan het alleen totaal nog niet bevatten, nu wachten op de eerste echo volgende week al!
Britt, wat fijn dat het gelukt is! Van harte Gefeliciteerd meid! Hoop op een super mooie echo voor je.