Even een vraagje aan jullie dames: Zouden jullie met een man/gozer afspreken die je kent via internet en waar je een week mee aan het msnen/cammen bent? Voor mijn gevoel is het een betrouwbaar iemand (hij heeft het niet over rare dingen en heb het echt gezellig met hem)...maar kan het natuurlijk helemaal mis hebben. En dan komt er gelijk nog een vraag: zouden jullie de eerste date bij jullie thuis doen of toch echt buiten de deur? In mijn geval is dat heel lastig want ik heb niet zomaar oppas aan wie ik wil vertellen dat ik een date heb...ik hou dat soort dingen liever voor mezelf totdat ik weet dat het echt iets kan worden (en dan heb je meestal iemand al meerdere malen gezien).
waarom niet? dan weet je gelijk of iemand de juiste voor je is. gewoon vertellen dat je wat leuks gaat doen met een vriendin en idd eerst buitenshuis gaan afspreken
Ik niet denk ik. Maar ben dan ook een beetje een broekschijter . En zou zeker ergens buitenshuis afspreken.
hoi, ik date vroeger wel eens meestal gingen er weken maanden chatten aan vooraf. nu ergens voel je het meestal wel aan en zeker als je elkaar ziet. ene keer heb ik na een uur chatten afgesproken en was heel leuk zelfs mee samengewoond ne hele tijd maar door miskramen enzo uiteengegroeid, dus ja waarom niet. vertel wel iem waar je ene gaat en met wie enzo beter op veilig spelen he gr
heb ook wel eens gedaan hoor een keer dat ik gewoon thuis heb afgesproken en wat ook kan en ik ook eens gedaan heb.... met kind ergens heengaan met date... dierentuin of zoiets.
Ik kan niet echt tips geven, omdat ik ook zo n schijtlijster ben haha. Mag ik je wel vragen welke datingsite je gebruikt..mag via pb. Ik heb net eens rondgekeken, maar ik heb geen idee wat nu een fatsoenlijke site is. Het is wel allemaal heel duur zeg.
Hey lieve meiden, bedankt voor jullie reacties ik kan er zeker wat mee En over de site, ik had een badoo..dat kost niets maar je moet wel geluk hebben..veel goede mannen zitten er niet..Dus hopen dat deze in het echt ook zo is zoals die nu overkomt. En ik ben ook echt een schijtbak hoor, maja wil het toch wel een keer proberen...heeft ook wel weer wat die spanning (gezonde spanning dan he)
En het wordt toch woensdag bij mij thuis, omdat ik er wel een goed gevoel over heb..buitenshuis vind ik toch erg lastig en wil hem graag snel zien spannend!!!!
Ik heb ook zo nu en dan dates, altijd buitenshuis en nooit met m'n kind erbij. En als ik oppas regel (meestal mn ouders) dan zeg ik gewoon dat ik uitga met vriendinnen, gaat verder toch niemand wat aan waar en met wie ik de hort op ben Veel plezier, spannend!!
Ik heb mijn vriend ook leren kennen via internet en wij hadden ook na een week chatten en smsen met elkaar afgesproken en we zijn aan mekaar blijven plakken Onze gesprekken verliepen zo aangenaam en gezellig altijd en dat was die avond toen we afspraken precies hetzelfde. Het was juist alsof wij mekaar al jaren kenden.
Ben blij om zoveel positieve verhalen te horen, en nieuwschierig: hopelijk gaat het bij ons net zo worden!! Ben wel weer toe aan een leuke man in ons leven!
Jahoor, een date kan altijd natuurlijk, als je elkaar wilt leren kennen dan zal het toch een keer gebeuren dat je elkaar ook "live" gaat zien. Maar bij jou (of hem) thuis de eerste keer?? echt niet! Bovendien krijgen mensen ook mijn adres niet voor ik zeker weet dat het echt klinkt. Ik heb ook wel mensen via internet ontmoet, ook voor gewoon vriendschap. Met sommige ben ik nog steeds vrienden maar ik ben ook blij dat niet iedereen mij terug kan vinden, sommige van hun hoef ik echt niet als verrassing voor mijn deur
zo denk ik er ook over mijn beste vriend heb ik 5 jaar geleden zo leren kennen, maar ik spreek altijd int openbaar af de eerste keer. zeg nooit nooit en niet iedereen is eerlijk