misselijk + buikpijn opeens in week 12??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pinda83, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Noem mij een onzekere muts, maar ik heb opeens sinds twee dagen buikpijn (soort ongi-pijn, soms ook steekjes en druk) en ben veel misselijker dan de afgelopen twee weken. Nu snap ik dat misselijkheid en zo bij onze 'aandoening' :) hoort, maar ik wordt er een beetje onzeker van! Ik ben daarbij ook nog duizelig en heb zware armen en benen. Kortom: echt een beetje belabberd. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb trouwens ook last van een inpandig schimmeltje, haha. Hier kreeg ik capsules voor. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Ik heb steeds het idee dat dat schimmeltje + de medicijnen niet goed voor mijn beebje zijn!

Groetjes, een onzekere Pinda83

2. Seth

Seth Niet meer actief

die buikpijn lijkt mij bandenpijn.....

Verder had ik misselijkheid als mn ijzer laag was...
    evenals duizelingen....
    zou als ik jou was floradix bij drogist kopen... is natuurlijk en kan sowieso geen kwaad....

schimmel gehad bij mn eerste.... ennuhh is een gezonde jonge knul..;)
    mocht alleen de aplicator niet gebruiken..... maar verder kan t geen kwaad....

succes... ennuhh die onzekerheden horen er ook bij.. :)

3. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi Seth,

Dank je voor je reacie! Sinds vanmorgen voel ik me een pietsie beter, maar nog steeds duizelig en licht in het hoofd. Dat zal dan hopelijk ook wel weer wegtrekken.
    En tja, die onzekerheden horen erbij, dat weet ik. Maar toch, elk klein dingetje dat ik voel, wordt bij mij meteen een enge aandoening/ gevaar voor het kleine beebje in mij, hahaha!

Groetjes, Pinda83

Deel Deze Pagina