leuk en betaalbaar speelgoed voor een 2 jarige

Discussie in 'De lounge' gestart door faye24, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Mijn dochter wordt binnenkort 2, wat is nu leuk en een beetje betaalbaar speelgoed? Waar kopen jullie het speelgoed? Ben benieuwd.

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik weet niet zeker of er wat leuks voor een 2 jarige tussen zit, maar ik vind dat je bij de kruidvat best voor een redelijke prijs speelgoed kan vinden.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sint komt ook snel langs en heb vanmorgen al van alles besteld voor 80 euro ben ik klaar voor twee kinderen.

Voor de jongste heb ik voor al knutstelspulletjes gekocht ik heb bij de bartsmit gekeken en dan de koopjes hoek(prulletjes hoek) vond daar een hoop leuke dingen gevonden en besteld. Gewoon kleine dingen geen groot ding. Maar speelgoed waar ze een tijdje mee voor uit kan.

Stiften klei met vormpjes een doos met tekenspullen tekenpapier spaarpotje . Nu nog een kinderschaar aanschaffen.

Voor zoon iets voor de ds en een cadeaubon zo dat hij na de sint zelf nog wat kan uit kiezen.

Maar het gaat dus nu even niet om mij. Maar het is een tip.

Van kies iets waar ze nu een tijdje mee kan spelen zo als in mijn geval knustelspullen en die zijn vaak leuk om cadeau te doen.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier werd veel gespeelt met little people rond 2 jaar. Leuke is dat er diverse prijsklasses dingen te koop zijn. Wij hebben voor de 2e verjaardag van ons zoontje aan iedereen wat gevraagt. Zo ad hij in 1 keer meteen een hele set en dat is door gegaan naar zusje 1 en zusje 2 die speelt er ng steeds mee. Hierna gaat het op mp want het verkoopt nog goed en dan kunnen ze wat nieuwe dingen kopen.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  6. Linda86

Linda86 VIP lid

Een bilibo is ook heel leuk en daar kan ze nog jaren mee spelen, dat is leuk voor verschillende leeftijden!

7. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buiten verjaardag om: ga naar de spel o theek! Daar kan je vanalles lenen, dus afwisseling! Je huis ligt niet vol zooi wat nut wordt gebruikt en mocht je its overwegen te kopen dan kan je er eert even uitproberen op deze manier.

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Goh wat een goede tips allemaal, bedankt!

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Finn is helemaal gek van Abrick...goed betaalbaar, en ook in leuke meisjesvarianten te koop

10. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Onze zoon kreeg een zitzak cadeau voor zijn verjaardag..wist het namelijk echt niet meer..zoveel heeft ie al..en daar is ie helemaal gek op. Lekker op klauteren, vallen, neerploffen en gewoon lekker tv kijken met een koekje..

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, de zitzak is hier inderdaad ook een groot succes! Erg leuk voor wat wildere kindjes ;).

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Voor 8 euro heb je een heel leuk houten treintje bij de Ikea.

Bij de zeeman vindt je soms ook goedkoop leuke speeltjes.
    Een mandje met platic groente en fruit was hier echt een topper.

13. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Kijk eens op lobbes.nl
    Leuk en goedkoop!

Deel Deze Pagina