Hoi meiden, Wie herkent dit: begon met cup D, na 2 weken 2 cupmaten gegroeid tot F . En nu de laatste 2 weken weer 2 cupmaten erbij: vanochtend op cup H (ook al bijna 4 weken last van lekkende borsten). Hoeveel cupmaten zijn jullie gegroeid en wat kan ik nog verwachten? Groetjes, Sjaak
Ik heb ook cup DD... ga me echt afvragen wat je kan verwachten inderdaad Tot welke letter gaat de bh maat eigenlijk...? Benieuwd inderdaad naar dames die hier al wel ervaring mee hebben.
Heb van de BH-verkoopster te horen gekregen dat ze gewoon het alfabet volgen.... Vervolgens probeerde ze mij op te vrolijken door te zeggen dat haar dochter cup J had en dat ze tijdens de borstvoeding nog weer meer groeien. Wil graag cupje delen
Ik had een D-cup en was binnen notime een F. Rond de 20 weken was het G en het is niet groter geworden dan H En ik heb onlangs afgebouwd. Moet wel zeggen dat ik zoiezo weinig last van stuwing enzo gehad heb. Ik zit nu te hopen dat ze weer flink gaan krimpen zodat ik deze tenten weer uit kan en mijn leuke bhtjes aan. Oh ja het merk Anita heeft goede bh's Ik heb gelijk voedingsbh's gekocht en geen meegroei.
Ik had een F, maar zit nu inmiddels ook op H. Mijn bh's kosten momenteel 100 euro per stuk omdat ik vanwege mijn rug toch echt kwaliteit nodig heb. Het was een crime om een badpak te vinden (duurde 8 weken, ze hebben er 1 in Duitsland gevonden )
Ik ben van E naar F gegaan enne van mij mogen degenen die willen allemaal wat overnemen.... Ik opteer wel voor een maatje C Karin
wisten julllie trouwens dat de meest gangbare maat in Nl 75 E is..mijn vriendin heeft lingeriezaak, en deze maat hebben de meeste vrouwen.... ik heb 70E, en als ik mocht kiezen zou ik een c willen. Mijn zus is veel afgevallen en van DD naar C gegaan, maar ik hoef echt niet af te vallen, blijft er niets meer over van me...dus ik moet t er maar mee doen. Als ik er last van ga krijgen laat ik ze verkleinen, net als mijn moeder.
haha, voor de meiden met een flinke cupmaat is het wel misschien wat minder.. Maar ik heb eindelijk cup a (tot 2 jaar terug, cup AA, maar ben 10 kilo aangekomen+ de pil dus een kleine cupmaat erbij en daar ben ik al enorm blij mee, draag nu altijd een push up om t toch wat vorm te geven... Dus van mijn mag t wel hoor, een cupmaatje erbij, en wil van jullie ook wel wat overnemen Mijn mannetje zal het ook wel leuk vinden als, wanneer ik zwanger ben, mn borsten zullen groeien...
Hier ook vrijwel niets erbij. Ben van 70b naar 75c gegaan, maar dat is meer voor de omvang dan voor de cup
ik ben met me oudste dochter van een b naar een c gegaan en zit nu nog steeds op me c dus me gewone bh s kan k nog aan groetjes
Tijdens de zwangerschap was ik maar 1 cupmaatje gegroeid. Van D naar DD, had omvang 95 gekregen tijdnes zwangerschap, pfffff. Nu, nadat ik ben gestopt met het geven van borstvoeding, zit ik op cup E. Ik ben alweer veel afgevallen en heb nu omvang 85. Daardoor is het nu cup E, als ik nog een grotere omvang had (met evengrote borsten), had ik DD gehad, vertelde de vrouw in de lingeriezaak. Omvang en cupmaat hebben dus veel met elkaar te maken en pin je dus niet vast op dat ene lettertje voor je cup!
Ik pas m'n oude BH's ook nog... zal na de bevalling wel komen. Een tip voor meegroeibh's en voedingsbh's in grote maten: www.prettymum.nl