Ik zit al de hele dag met een raar gevoel in mijn mond/tong, an de rechter kant Het lijkt net of ik bij de tandarts ben geweest, verdoving heb gehad en dat ie aan het uitwerken is.......... heb geen idee wat het kan zij en of het een teken is van iets... iemand een idee?
Denk je dat het iets met de zwangerschap te maken heeft? Mijn vriend heeft een tijd terug de Bellse paralyse/paralyse van Bell gehad: tijdelijke halfzijdige verlamming van het gezicht. Onschuldig, redelijk gunstige prognose in de zin dat de symptomen na enkele weken vanzelf verdwijnen, minder fraai tijdelijk, wel effe schrikken. Schijnt te kunnen ontstaan na een verkoudheid, is een soort virus die op bepaalde zenuwen gaat zitten. Misschien is het verdoofde gevoel een voorbode....? Zie je iets aan de rest van je rechtergezichtshelft? Anders zou ik het ook niet weten... Succes ermee!
Ik heb geen idee of het met mijn zw.schap te maken heeft. Aanmijn gezicht zie ik iig geen verandering. Al is het wel heel toevallig dat zijn zwangere nichtje dit ook al 2 keer heeft gehad. haar gyno had geen verklaring ervoor, alleen dat het misschien komt door vocht vasthouden in het gezicht waarbij der een zenuw een beetje bekneld raakt. maar ja ik las van de week dat vocht in het gezicht vasthouden weer een symptoom is van zw.scapsvergifteging