Ben erg blij te horen dat ik niet de enige ben... BH's van Anita zijn inderdaad goed, andere tip ga ik uitzoeken. Dank en groetjes, Sjaak
hoi hoi, ik ben van 70 E naar 75 G gegaan, maar ze groeien nog steeds. Ben er zelf niet echt blij mee, dus wie een beetje van mij wil... moeilijk bh shoppen hoor en vooral niet goedkoop helaas....
kijk eens op www.borstvoedingswinkel.nl of www.emmajane.nl Ik heb trouwens gewoon beugelbeha's gedragen tot het eind. Dat ging prima.
ik ben van 85d naar 90e gegaan voorlopig, ben tussentijds afgevallen maar ik vermoed dat er nog wel een paar maatjes bijkomen de komende maanden.
Jahoor! Ik roep al tijden dat zodra ze hun nut bewezen hebben toch gereduceerd gaan worden naar een D/DD cup. Wil eindelijk ook wel eens leuke bloesjes en jasjes kunnen kopen. (en dat mannen eerst naar mijn ogen kijken in een gesprek ipv naar die melkbommen) groetjes Femke
Ik begon gewoon met B, en heb nu C. Dus bij mij zijn ze bijna niet gegroeit, en wat gegroeit is kan ook nog door mijn leeftijd komen.
Ik had van mezelf al een stevige C-cup, en tijdens de zwangerschap groeide die binnen no-time naar cup E. Nu ik borstvoeding geef is het zelfs een kleine F-cup. Mag van mij ook wel wat minder... Mijn man vindt het prachtig, die vroeg of ze niet zo kunnen blijven (dat ze al lekken als je er bij wijze van spreken alleen maar naar wijst vindt hij weer wat minder ). Ik heb een paar voedingsbeha's besteld bij www.prettymum.nl en die bevallen heel goed. Ze geven veel stevigheid en de zoogcompressen blijven er goed in zitten. Ik heb ook twee voedingsbeha's van Prenatal, maar zijn heel snel slap geworden en de zoogcompressen verschuiven 's nachts als ik me omdraai in bed. Word ik 's morgens weer wakker met een nat nachthemd Groetjes, Wendy
Ik heb van mezelf al cup H. Volgens mij moet ik straks maar met aanelkaar geknoopte theedoeken door het leven. Hihi.
ik heb E , dus ben benieuwd wat het allemaal gaat worden, ze zwellen nu al op vind ik en doen vreselijk pijn , heb net maar ff onder de douche gestaan om het te verlichten. ik ga morgen middag denk na me werk even langs de hunkermoller voor mee groei bh's want wat ik nu heb zit op het moment niet lekker ben blij als het af kan
Hi! Ik heb ook de indruk dat het een beetje afhangt van de winkel waar je ze koopt... Klinkt misschien gek, maar na de bevalling van de tweede ben ik naar de Honkemoller gegaan voor een voedingsbh. Daar kwamen ze ook aan met cup H! Ik schrok me rot! Ik ging gelijk aan het tellen: ABCDEFGH... Nu moet je weten dat ik maar klein en tenger ben. Ik vroeg mij af wat grotere, forsere vrouwen dan wel niet voor cupmaat zouden hebben. Later ben ik naar een wat duurdere speciaalzaak gegaan en die zeinden dat het onzin was om voor zo'n grote cup te gaan. Ze corrigeerde met het getal (75 ipv 85 ofzoiets!) Ik ging uiteindelijk naar buiten met een E-cup. Nog genoeg, maar wel wat anders dan een H. Dag!
Ik heb 95E. Mijn borsten zijn wel wat voller geworden, maar niet echt gegroeid. Kan nog steeds mijn eigen BH's aan
vanmiddag een meegroei bh gekocht had normaal 85 e heb nu een 90f . pffff dat zal wat worden met de loop van de zwangerschap , straks ben ik net lola ferari
Ik had normaal cup 85C, binnen 1 week was ik naar D gegaan en nu heb ik meegroei bh"s gekocht die goed zaten in maat 90G ( toen was ik net 6 weken zwanger), gelukkkig zijn ze in die grote gebleven tot nu toe, Het is alleen onhandig met een aantal kleding stukken die ik daardoor niet meer aan kon