hallo dames op het moment dat ik dit typ zit ik met tranen in mijn ogen omdat ik best een beetje bang ben .Sinds zondag ochtend verlies ik bloed. Gister middag was het gestopt maar nu vanochtend verloor ik weer bloed.. Het is echt helderrood en gister zat er een beetje slijm bij.. ik maak me behoorlijk zorgen De VK heeft vanmiddag pas telefonisch spreekuur dus nu twijfel ik of ik moet wachten of het nummer voor noodgevallen moet bellen..
He wat vervelend! Wat word je daar onzeker van he. Als het niet goed voelt gewoon bellen hoor, ze zijn wel wat gewend. Misschien kun je dan wel eerder terecht voor een controle. Een vriendin van mij heeft rond de 13 weken een flinke bloeding gehad, maar dat bleek onschuldig te zijn. Hoop voor jou dat dat ook zo is. Heb je eerder al een echo gehad? Veel sterkte!
hoi maartjeh. ik begon 2 juni ook ineens te bloeden, helderrood & met stolsels. heb toen wel het nummer voor noodgevallen gebeld. verloskundige was erg aardig en ik kon na een half uurtje langskomen. toen is er een echo gemaakt en daarop was een vruchtje van 5,5 week te zien ( terwijl ik 8,5 zwanger was), het was dus al 3 weken gestopt met groeien, alleen het hartje klopte nog. de volgende dag heb ik s'middags een miskraam gehad. maar ze zeggen dat als je een bloeding hebt je 50% kans hebt dat het gewoon goed gaat. ik duim voor je en hoop dat het niks ernstigs is veel sterkte! ( ik weet hoe hoe belabberd en verdrietig en gespannen je je nu voelt) groetjes marlin
he maartje ik wil je gewoon even heel veel sterkte wensen.. En net wat de anderen zeggen gewoon bellen naar het noodnummer.. daar is ie toch voor.. heel veel sterkte Yippie
He meid, Heb je al gebeld? Daar is dat noodnummer echt voor hoor, ik had gister al gebeld. Dan ben je in ieder geval van de onzekerheid af! Heb je al een echo gehad? Sterkte en een dikke knuffel! X Neia
ik heb idd gebeld VK dacht dat het meeviel en wou het nog ff aanzien maar nu verlies ik voor mijn gevoel constant vocht wel helder dat wel...... pfffffff ben ook nog eens alleen thuis
mmm misschien toch slim als je nu nog even belt.... al is het maar om je gerust te stellen toch.. duim voor je dikke knuffel
Gewoon weer bellen hoor! Ze zijn er niet voor niets en tuurlijk kan je gewoon nog op dit tijdstip bellen! Ik heb 2 dagen voor mijn MK ook 3x achter elkaar gebeld met de VK en ze vond dat absoluut geen probleem! Kom op meis, bel maar gewoon.... Misschien mag je wel langs komen, of stelt ze je iig weer ff wat gerust.... Dikke knuf...
natuurlijk kan en mag je bellen.... mijn vk zegt dat ik 24h per dag mag bellen als er iets aan de hand is dat is hun beroep....meid doen hoor is belangrijk al is het alleen maar voor j eigen geruststelling
Hey Maartjeh.. Hoe is het nu met je en met je beebje.. Heb je nog een echo of zoiets gehad.. Hou ons op de hoogte he. We denken aan je.. Liefs Sizzel
k heb voor de zekerheid nog maar ff gebeld naar de VK.. Ze heeft me gerust gesteld volgens haar is er weinig aan de hand Maar als ik super ongerust ben mag ik een afspaak maken om eerder langs te komen de afspraak staat nu pas op 3 juli dus dat duurt nog ff he meiden het lucht wel ff op maar toch er blijft altijd zo`n klein stemmetje ha in je achterhoofd
nee dat niet want ze vond geen reden tot paniek maar nu was ik net weer met de honden wandelen. en toen voelde ik het al thuis gelijk naar de wc en jahoor bruine afscheiding met een flinke slijmklonter dus nu weet ik het helemaal niet meer Is het nu wel mis of niet.......... denk dat ik morgen toch maar bel om om die echo te vragen
maartjeh ik zou morgen echt om een echo vragen.. ik heb vanaf zondag ook al bloedverlies, eerst alleen bruin, en toen ook rood erbij. dinsdagmiddag echo gehad, en bij mij was het mis.. vandaag is het aan het doorzetten, ontzettend buikkramp/bloedverlies.. ik weet wat je mee maakt, sterkte ermee, maar hou er wel rekening mee dat het mis kan zijn..!
He meid, ik hoop voor je dat alles goed is! Maar ik zou toch (z.s.m.) een echo vragen. Dan weet je het in ieder geval zeker! Sterkte! X Neia