zit er even doorheen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempjes1313, Sep 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Hoi dames,

Moet even mijn hart luchten hoor..
    Vandaag zit ik er echt even doorheen..
    We zitten nu net in ronde 11.. heb onwijze buikkrampen en de ongi is echt verschrikkelijk, bah !
    Af en toe wil ik echt niet meer, denk ik : was ik maar aan de pil gebleven,
    Misschien willen we het wel te graag.. ik weet het niet ..

Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?
    Het zal wel weer over gaan naarmate de cyclus vordert hoor, maar voel me nu gewoon ff k*t....
    En na hoelang zijn jullie naar de HA gegaan?

Liefs... Marissie

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meis,
    ik kan hier niet over meepraten want ben zelf nu pas in de 1e ronde,maar ik kan me heeel goed voorstellen hoe je je voelt!
    Het is zwaar iedere x weer die teleurstelling maar je moet niet opgeven hoor,ook voor jullie is er een kans!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden! [-o<

Liefs D..-x-

3. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    @ daisy1975

Het is inderdaad balen steeds die teleurstelling..
    En wachten kan echt lang duren... :(
    Maar ja , ik probeer altijd positief te blijven, lukt vandaag alleen niet zo ;)

Mijn duimen draaien ook voor jou !

Liefs maris

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je! ;)
    Ik vind het nu al zo spannend laat staan als ik bijv 5 rondes verder ben,pff dus ik snap je heel goed.
    Het geeft ook niet dat er soms doorheen zit,logisch toch?
    En je vriend hoe gaat hij er mee om?

Mijn vriend wil echt heel graag,zeker na wat er met ons eerste kindje is gebeurd,dus alleen al voor hem hoop ik ook dat we heel snel zwanger mogen zijn! :D

SUCCES,voor ons allemaal die zwanger willen worden!

5. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ja ik kan me voorstellen dat jullie dan ook wel graag zwanger willen worden .. Ik duim heeeel hard hoor!

Mijn vriend vind het ook heel jammer dat het een tijdje duurt..hij wil het ook heel graag.. maar die is gelukkig altijd positief, dat scheelt wel !..

-X- Maris

6. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Rissie ik duim voor je! Wachten duurt lang...

Ik hoor het trouwens veel hier maar hou je je temp ook bij, misschien is dat en idee?

Liefs Monique

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja zo zijn mannen he! ;) Maar goed ook eigenlijk...
    Meis ik duim ook heeeeeeel hard voor jullie!

8. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hey meid!
    Ik snap precies wat je bedoeld, wij zijn vorig jaar november gestopt met de pil en mogen gelukkig 4 oktober eindelijk naar de gynaecoloog..
    Het wachten valt me soms erg zwaar.. Mijn cyclussen zijn erg lang (over de 100 dagen soms) in het begin was ik wel luchtig erover en schoof het op het ontpillen, maar ik merk dat ik er steeds meer moeite mee heb ookal ist voor het goeie doel! Maar om me heen raakt iedereen zomaar zwanger in 2 rondes en dan moet je maar weer enthousiast reageren.. Ik gun het ze wel heel erg hoor, maar wordt er een beetje depressief van dat het bij mij niet lukt terwijl het zo welkom is!
    Ben het weekend weggeweest met mn vriend naar Scheveningen en daar hebben we heerlijk genoten en goeie gesprekken gehad! We hebben het met zn tweetjes ook heel fijn, maar een klein hummeltje zou het compleet maken...
    Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

9. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    @ Anneke82

Ik begrijp precies wat je bedoelt..
    Wij zijn ook super gelukkig samen hoor..
    maar zo'n klein lief hummeltje van ons samen is toch wel onze droom... Hopen dat die gauw uit mag komen ! ..;)
    In mijn omgeving zijn ook veel kleintjes en zwangeren hoor, ik gun het ze allemaal van harte !
    Maar af en toe is het wel confronterend...

Ik denk dat ik vanaf nu toch maar ga temperaturen..en dan naar de HA...

Iedereen succes met zwanger worden !

liefs rissie

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Rissie,

ik spreek niet uit ervaring, want ik zit pas in de 2e ronde. Maar toch kan ik het me voorstellen dat je er helemaal naar van wordt. Zeker als je ongi bent, de confrantatie, maar ook vaak je emotionele gesteldheid tijdens die dagen...

Wat ik zo om mijn heen hoor, is dat de meeste stellen zo na 12 maanden naar de HA gaan. Ik denk dat het zeker handig is om eens 2 maanden te gaan temeraturen en ovulatietesten te gaan gebruiken. Zo kun je kijken of er een ovulatie plaatsvind en heb je wat om mee aan te komen bij de HA. (Denk ook dat je HA je dit zal adviseren als je dat in dat jaar nog niet gedaan hebt).

Ik wens je super veel succes met zwanger worden, en zal hard voor jullie duimen!

liefs Snoozie

Share This Page