Hoi hoi, Ik heb even een vraagje. Afgelopen vrijdag (1 dag voor NOD) had ik een heeele lichte positieve test. Omdat hij nog zo licht was heb ik nog niet 'toegegeven' dat ik zwanger was en besloot ik zondag weer te testen om te kijken of hij dan donkerder was. Helaas was de test een stuk lichter geworden. Nog steeds een streep, maar echt maar nét zichtbaar. Nou heb ik vandaag ook flink wat krampen en licht gekleurde, slijmerige afscheiding (sorry voor de details). Ik ga er dus van uit dat mijn ongi eraan komt. Kan ik er dan van uit gaan dat ik een vmk heb gehad? En zo ja, moet ik dan voor de zekerheid een afspraak maken met de dokter of vk? Of is dat niet nodig? Ik ga namelijk volgende week woensdag op vakantie. Misschien ben ik nog een beetje voorbarig hoor. Maar ik zit al dagen in onzekerheid! Wil graag weten wat ik moet doen....
Hey, wat naar zeg! Ik denk dat je inderdaad dat je een vmk hebt, tenminste als de buikkrampen echt flink zijn en in combinatie met de lichtere test. Volgens mij is het niet nodig om naar de HA te gaan als je een bloeding hebt, maar in jou geval omdat je op vakantie gaat is het misschien wel fijn om alles uit te sluiten en het te bespreken met een arts. Heel veel sterkte!
Als je test lichter wordt en je krijgt gewoon een bloeding, hoef je daarmee niet naar VK of huisarts. Op deze termijn niet schoon worden, kan ik me niet voorstellen, want is weinig anders dan een normale menstruatie. En aangezien je test al lichter wordt, geeft dat ook geen reden tot zorg verder. Sterkte en succes met zwanger worden!
Dankjulliewel voor de reacties! Vanmorgen is de bloeding doorgezet. Ik kijk het wel even aan. Misschien dat ik eind deze week wel even bel.