Vermoedelijke VMK & duizelig

Discussion in 'Miskraam' started by Poppenkop, Feb 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Vermoedelijk heb ik een vmk, verlies sinds een week nu en dan bloed welke gepaard gaat me heftige krampen.
    Tot nu toe ben ik nog geen stolsels, weefsel of iets wat op een vruchtje lijkt verloren, alleen helder rood bloed, wat nog niet is te vergelijken met een menstruatie. Kortom, het zet nog niet zo goed door.
    Ik ben alleen sinds gister avond enorm duizelig.
    Herkend iemand dit of hoort dit erbij?
    Kan op internet alleen vinden dat dit bij hevig bloedverlies wel voorkomt.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die duizeligheid kan ook komen door een laag ijzer en/of lage bloeddruk. Zoethoutthee helpt je bloeddruk te verhogen en floradix (drankje) om je ijzer op peil te brengen. Laat het eerst even checken bij je huisarts, dan weet je of het daarvan is.

Heb je inmiddels al een afspraak voor een echo staan Want bloedverlies leidt maar in de helft van de gevallen daadwerkelijk tot een miskraam... Dus het zou wel fijn zijn om te weten of er wel of niet verder een vruchtje groeit.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, duh, je onderschrift: donderdag dus. Mooizo, heb je dan tenminste (hopelijk) duidelijkheid.

4. me83

me83 Niet meer actief

het duizelig zijn kan wel liggen aan je zwangerschap.. ik had er ook erg last van.. al had ik geen laag ijzergehalte oid..

je kan iig wel dingen met extra ijzer eten.. zoals appelstroop..en neem trouw je foliumzuur ..dit helpt bij de opname van ijzer..

en met bukken of uit bed komen.. heel rustig doen..want anders lig je zo om;)

succes met je echo! hopelijk is alles goed..

liefs

Share This Page