25 rondes elke keer weer die ( vroege ) testen en vooral die drang Maar dat is deze maan weg ondangs alle kwaaltjes ( krampjes Heel veel pukkels Meer plassen Gevoelige / pijnlijke borsten Moe / lui Savonds honger Last van me onder rug Een gespannen gevoel in me buik En steekjes krampjes rechts buik / lies Maar Wat een rust geeft dat in je hoofd dat je niet wilt gaan testen ookal heb ik ze in huis en zal hoop geld besparen hoop dat het zo blijft hoop het vol te houden tot ik overtijd ben
Wat goed van je zeg!! Lijkt me erg moeilijk. Maar aan de andere kant is het super goed dat je dit kan, testen vanaf je nod is natuurlijk het allerbeste en duidelijkste. En je kwaaltjes stellen je natuurlijk wel gerust dat misschien alles goed zit... Ik hoop het voor je!!
Ja ik weet niet wat het is. Heel raar. In me hoofd denk ik ja ach een testje kan wel maar me gevoel wint en zegt. Geen rood is hoop. En pas als je overtijd ben heeft het nut. Waarom zou je je zelf bewust een rot gevoel geven als je weet dat hij nu toch wit blijft. ( ookal zijn er mensen die nu al positief testen )
Had ook altijd heel erge testdrang ( na miskraam 11wk). Besloot toen alle testen weg te gooien imdat ik mezelf gek maakte met al testen 5 dg voor NOd. Moest toen 11 januari ongesteld worden maar dacht af is toch weer niet raak en geen zin in testen. 13 januari was ik 2 dg overtijd en hing al flink boven de pot toen ik dacht nou oke dan we gaan testen. Bleek zwanger . Gezonde dochter geworden ( 1,5 jaar bezig geweest Inc miskraam)
Hier nemen de kwalen wel wat af. Heb nog wel lichte steekjes rechts. En gevoelige. (.)(.) boobs en meer plassen maar verder niks Ook Nog geen ongi grampen wat ik normaal wel paar dagen vande voren heb Maarja zien het wel
Misschien geen testdrang omdat je lichaam voelt dat je zwanger bent? Vind het toch typisch na al die rondes Zal duimen voor je!
Nou ik weet niet haha. Hoop het. Heb een soort spierpijn gevoel / steekjes in me lies en gevoeligere borsten maar thats is. Voel me heel goed. Maarja 22 mijn NOD. Dus zal denk de 23/24 gaan testen als ik niet ongi ben Hou jullie op de hoogte
Pff zo'n raar gevoel Ben erg moe Met vlagen krampjes in me buik Soms het gevoel dat je onder wat voelt "lopen" ( ongi) Maar zit niks Maar ook misselijk met vlagen en maagzuur Maarja niks aan te doen afwachten maar
Heerlijk die kwaaltjes! Knap dat je het zonder testen uit kunt houden. Ik hoop voor je dat het raak is en dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Ik zit zelf in hetzelfde schuitje, kwaaltjes zijn er, het gevoel is er maar na 3 witte testen houd ik het toch echt even voor gezien. Spannend!
ja die witte testen zijn altijd zooo teleur stellend . moet wel eerlijk zijn soms denk ik zal ik testen .. en dan gelijk nee waarom als je zwanger ben merk je het snel genoeg ben wel trots tot nu toe haha heel weel sterkte meis
Ik vind het toch knap van je hoor! Ik zelf had al wel getest.. Ben een nieuwschierig aapje qua dat hihi.
Ja ik zit nu in ronde 26. 25 rondes vaak getest. En zeker als en dacht een streep te zien Nu wel elke keer naar de wc als je een krampje heb en denk dat voelt lopen Maar verwacht wel ongi te worden hoor dus zonde om te testen
Ja ik ook. Maar me lichaam luister ik niet meer naar Nu voor het eerst pijn in me tepels En nogsteeds gevoelige borsten. Heb ik altijd wel maar nu iets meer