HELP cyclus van 18 dagen =(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaysa, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Ik ben nieuw hier op het forum! Ik ben 22 jaar en heb 5 jaar een relatie met mijn 28jarige vriend! Nu zijn we bezig met ons eerste kindje! Alleen ik heb een cyclus van 18 dagen! Ben ik dan wel vruchtbaar? Ben eind september gestopt met de pil dus zijn nu bij ronde 5! Alleen ik dacht dus echt dat het deze keer raak was tot ik vanmorgen naar het toilet ging en ik roze/ bruinverlies had.. Niet veel! Maar denk niet dat ik zwanger ben' heeft een van jullie dit ook en zijn toch zwanger geworden ondanks de korte cyclus? En is 5 maanden lang als je 22 bent? Alvast bedankt voor de reacties! Liefs jaysa

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Roze/bruinverlies tel je niet als je eerste menstruatiedag, pas als je echt rood bloed hebt begint je menstruatie, dus misschien is je cyclus langer dan je denkt?
    Je leeftijd heeft weinig te maken met de tijd waarin je bezig bent om zwanger te raken. En 5 maanden is niet bijzonder lang hoor (al voelt het vast wel lang ;)).
    Als je wil weten of je een eisprong hebt en wanneer kan je het beste temperaturen of ovulatietesten gebruiken.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Het lijkt mij eerder een soort innesteling. Weet je zeker of dit je menstruatie is?

4. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet zeker of het een menstruatie is.. Het is licht roze/bruinig! Ow dus als het helderrood is moet ik beginnen met tellen? Dan is mijn cyclus dus nog korter eigenlijk ? Want ik heb gerekend vanaf dat bruinig rozige en dat was 6 februari! Heb ook totaal geen ervaring met ovulatietesten!! Misschien moet ik me daar is in verdiepen!! Ben wel misselijk en dat heb ik normaal niet.. Of het is een griepje beetje frustrerend dit..!!

5. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    hoi Jaysa,

ik heb de vorige keer ook geen ovulatietesten en thermometers gebruikt. dus daar kan ik je geen tips over geven. ik zou eens lekker gaan lezen op dit forum, veel vragen worden alleen met lezen al beantwoord, door alle ´deskundigen´:D

maar ik zou een paar zwangerschapstesten in huis halen en heel goed gaan bijhouden vanaf het helderrode bloed. misschien kan je dan een beetje uitrekenen wanneer je kunt testen.

succes!!!:)

Deel Deze Pagina