Goedemorgen dames, Ik ben in verwachting van ons derde kindje. Inmiddels alweer ruim 20 weken. We weten dat we een zoon krijgen. Maar nu dan de naam. Wat ontzettend lastig. We hebben een dochter die L.inde heet en een zoon die J.urre heet. Als deze baby een meisje was geweest hadden we haar Jori genoemd. Even om wat meer onze smaak aan te geven. We komen er nu niet uit. Ik vind Jort een leuke naam maar mijn man niet. Die vindt Steef leuk. Misschien hebben jullie nog suggesties voor ons?
Jent Jacco Tijn Mels Mink Ties Roan Sten Steijn Stef Sjoerd Niek Miel Maas Mans Gies Casper Kjell Faas Tygo Sepp Rune Wout Binck Abel Derk Lars Jelle Tuur Jelte
L.inde J.urre & Nick L.inde J.urre & Stan L.inde J.urre & Thom L.inde J.urre & Lars L inde J.urre & Stijn L.inde J.urre & Sven L.inde J.urre & Finn L.inde J.urre & Vince L.inde J.urre & Diede L.inde J.urre & Mats L.inde J.urre & Joris L.inde J.urre & Simon L.inde J.urre & Tim L.inde J.urre & Stef L.inde J.urre & Mart L.inde J.urre & Robin L.inde J.urre & Pepijn L.inde J.urre & Teije
Leuk dat je stef noemt. Zo had onze dochter geheten als ze een jongen was. Sjoerd, Lars en Derk gaan ook op het lijstje.
Dank je wel voor de suggesties. Leuke namen heb je er tussen maar die lijken te veel op namen uit onze familie of zijn echt namen uit onze familie. Lars heb ik wel op het lijstje gezet.
bedankt voor de opties. Ik vind Bram leuk maar ik weet nu al dat mijn man dat geen optie vindt. zo heet een collega.
We vinden het als jongensnaam niet leuk. Was echt een meidennaam voor ons. Weet wel dat hij ook voor jongens kan.
Zal er nog een paar bedenken L.inde J.urre & Lennart L.inde J.urre & Siem L.inde J.urre & Mees L.inde J.urre & Bart L.inde J.urre & Daan L.inde J.urre & Luca L.inde J.urre & Levi L.inde J.urre & Jesper L.inde J.urre & Jasper L.inde J.urre & Kilian L.inde J.urre & Brent L.inde J.urre & Jens L.inde J.urre & Sam L.inde J.urre & Rick L.inde J.urre & Frank