Hey dolfijntje succes alvast met verhuizen !!! Ik ben benieuwt wat er uit je test komt. Laat het even weten !!
@xiomara dank je. Ja zal ik doen. Zondag zou ik eigelijk ongi worden en we zaten zondag avond met zijn alle buiten en iedereen vond dat mijn borsten veel groter geworden waren en zit nog steeds helemaal Onder de puisten wat ik nooit heb. Dus ze wilden dat ik een test ging doen maar het was 22:00 en had veel gedronken. Dus negatief. Ga morgen ochtend nog eentje doen. Laat het wel weten hier.
Geen idee, wilde alleen even zeggen nog dat het bij mij precies hetzelfde was. Ook heel waterig. Mijn zelf verzonnen theorie was, dat het zo helderrood en dun ( en veel!) is, omdat het kort op de vorige menstruatie zat; het baarmoederslijmvlies zal dus niet heel erg dik opgebouwd zijn geweest? Hoe is het nu dan met je?
Sorry beetje late reactie. Heb een test gedaan en die was negatief. Dus helaas niet zwanger waarom ik dan een week te vroeg ongi ben geworden snap ik ook niet. weet nou ook niet wanneer me eisprong is. Hou denk ik maar me laatste ongi aan.