even mn verhaal kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleinmonster, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    zo ook ik moet even mmn verhaal kwijt.

ik ben deze maand gestopt met de pil omdat ik antibiotica slik en we toch dit jaar aan een kleine willen beginnen. vriend lief zit aan de antideprassiva waardoor hij niet klaar komt. Nou hebben we rond de vruchtbare dagen om de dag geklust.
    ik weet dat het snel zou zijn maar hij heeft ooit eerder al in 1 keer raak geschoten.
    ik heb sinds een paar dagen last van een opgeblazen gevoel en loop dan ook de hele dag met mn knoop open of een wijde jurk. ik ben de hele dag met vlaggen misselijk. gisteren wilde mn vriend een handburger maken bij de gedachte ging ik al bijna over mn nek, mn rechterborst voelt beurs en mn darmen rommelen heel erg.
    ik kan op zn vroegst 30 juli testen.

moest het even kwijt

2. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Maar als hij echt helemaal niet klaarkomt kan je toch ook niet bevrucht zijn? Misschien domme vraag...

3. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    in voorvocht zitten ook zwemmers

4. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    Maar komt hij in zijn geheel niet klaar?
    Of krijgt hij geen zaadlozing?

5. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hij komt wel klaar ( nu 2 keer deze maand) maar niet in mij. Maar heeft wel meer voorvocht dan normaal

6. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Als hij niet in jou kan klaarkomen lijkt me de kans heel klein dat je nu zwanger bent. De klachten die je nu hebt kunnen net zo goed van het ontpillen komen. Maar zeg nooit nooit.......;)

7. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    heb al vele verhalen gelezen van vrouwen die door voorvocht zwanger zijn geraakt. Daarnaast is onze famillie erg vruchtbaar, van alleen wijzen worden ze haast al zwanger:D

8. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    omdat hij niet klaar komt kunnen we het aardig lang volhouden:D:D

nog 6 dagen en dan weten we het

9. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Haha ja dat is dan wel weer voordeel he!:)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ahum. Hoe weet je hoe lang je natuurlijke cyclus is als je nog maar net gestopt bent met de pil? De meeste mensen hebben na pilstop helaas niet direct een keurige cyclus van 28 dagen!

Hoe weet je dat je vlak na pilstop direct al je vruchtbare dagen en je eisprong had? Heb je ovulatietestjes gebruikt dat je dat zo zeker weet?

Zwangerschapssymptomen die je denkt te hebben, kunnen ook erg goed te maken hebben met het feit dat je nog maar net een paar weekjes gestopt bent met de pil.

Ik hoop het beste voor je, maar ik vrees dat de kans erg klein is, temeer dat er alleen voorvocht is vrijgekomen. Hoe weet je eigenlijk dat er zoveel voorvocht is vrijgekomen als hij niet in je is klaargekomen? Dat voorvocht is dan toch on jouw lichaam achtergebleven en je kunt toch niet in je lichaam kijken?

11. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik heb de dag voor en de dag van mn ei pijn rechts gehad en ook bij het vrijen. tijdens orale bevrediging en een beetje handkarren is dit me opgevallen, dat hij genoeg voorvocht aan kan maken.

tuurlijk weet ik het niet zeker allemaal, maar als ik kijk naar de dagen waarop het zo zou moeten zijn voelden mn lichaam ook anders.

ik weet dat het ook door het ontpillen zou kunnen zijn maar hoop dat dit niet het geval is

inmiddels staat de teller op 3 deze maand:D

12. Cheiba010

Cheiba010 Lid

11 feb 2012
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Nja, ik weet het niet..
    Een kleine kans is er, ik ben zelf ook zwanger geraakt door voorvocht dus het kan wel.

Deel Deze Pagina