Hallo dames, Ik ben in verwachting van mijn tweede kindje en we moeten nu op zoek naar een naam. Een meisjes naam hadden we nog van de 1e keer, maar mijn schoonzus heeft haar dochtertje zo genoemd, dus die naam houdt op.. Ik zoek dus een naam voor een jongen en een meisje die past bij Joshua (zo heet mijn zoontje). Hebben jullie ideeen? Wij weten het namelijk helemaal niet. Dank jullie wel voor het mee denken.
Meisjesnaam: Joshua & Melischa Joshua & Amber Joshua & Leila Jongensnaam: Joshua & Tycho Joshua & Silvan Joshua & Gydo Joshua & Nathan Moeilijk he een naam kiezen? Succes ermee!
IK vind van de jongens namen silvan en Nathan erg leuk, maar ik heet Natascha Sylvana, dat vind ik er iets te veel op lijken.
Maar het is niet echt handig om 2 zoons te heben met dezelfde voorletter... ivm post etc. Suggesties: Milan Collin Trevor Tristan Daniël Oliver Caitlin Rachel Emma Isabel
Apart is dat toch dat iedereen dat anders ziet. Ik vind een naam als Jayden juist helemaaaaaaal niet bij Joshua passen ---------------------- Daniël/David & Joshua Isabel/Iris & Joshua Ik vind trouwens Joshua een prachtige naam!
Er zitten wel leuke namen tussen, maar helaas nog niet de namen waar we helemaal weg van zijn. In ieder geval bedank voor het mee denken, we hebben gelukkig nog even.
Joshua en Simon Joshua en Lucas Joshua en Daniel Joshua en Joachim (maar dan wel 2 J's...) Joshua en Michael (a-el uitgesproken) Joshua en Lisanne Joshua en Naomi Joshua en Eline Joshua en Elise Joshua en Judith (maar dan wel 2 J's...) Succes met zoeken en beslissen!
Wij gaan in eerste instantie op zoek naar een naam met een andere voor letter, maar als we niets anders kunnen vinden, wordt het wel een optie om dezelfde voornaam te nemen. Ik vind Jayden wel mooi. Misschien uiteindelijk een optie.