Wie kan mij helpen..

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissT, Nov 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meiden,

Ik ben eind september gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus duurde 23 dagen.
    Deze maand hebben we wat 'geklust' (geweldig woord;)), en maar afwachten...
    Ik ben een paar dagen over tijd geweest en toen een test gedaan.. deze was helaas negatief...

Anyway.. ik ben vandaag 'pas' ongesteld geworden.. dit keer duurde het maar liefst 38 daagjes... Misschien komt het dat ik pas net gestopt ben met de pil??
    Hoe kan ik nu goed mijn eisprong berekenen? Heeft iemand tips??

Voel me wel een groentje nu hier.. :$ maar ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.

Alvast bedankt & een fijne avond!!

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ja de kans is groot dat je cyclus nog niet helemaal stabiel is :)
    Pas men 3 maanden ben je echt ontpilt en vanaf daar zal je even moeten bij houden hoelang het elke keer duurt voordat je ongi wordt zodat je kan zien hoelang je nieuwe cyclus duurt :)

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Als je net gestopt bent met de pil kan je hormoonhuishouding in de war zijn en kunnen je cyclussen volgens mij aardig lang zijn. Trekt vanzelf wel weer bij.

Omdat je nu niet zeker weet wanneer je 'de klus moet klaren' :p zou ik ovulatietestjes gebruiken vanaf dag 11 van je cyclus. Dan ben je er vroeg bij, maar dan kom je vanzelf je ei wel tegen..en dan hup om de schroevedraaier vragen..;) sorry hihi

Succes!!

Share This Page