Hele maand kramp/'ovu'-pijn

Discussion in 'Algemene clubs' started by Weereennieuwemama, Oct 7, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

Jul 12, 2018
    2,217
    1,229
    113
    Female
    Ik vroeg me af of dat normaal is: krampen/steken in naar wat lijkt je eierstokken gedurende je gehele cyclus, dus niet alleen in de aanloop naar/tijdens je eisprong.

Benieuwd naar jullie ervaringen en of het nou eigenlijk 'normaal' is. Bedankt alvast!

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Ik zou toch even de huisarts bellen. Een hele maand lijkt mij niet goed..

3. Weereennieuwemama

Jul 12, 2018
    2,217
    1,229
    113
    Female
    Tja geen idee ... nooit zo op gelet maar sinds ik mijn cyclus monitor omdat ik zwanger wil worden merk ik dat het eigenlijk de hele maand door wel aanhoudt (zo vaal dat ik de 'normale' steken niet eens meer aangeef in Fertility Friend).

Maar voor jou is dit dus niet normaal? Benieuwd of het voor anderen wel normaal is (voor ik echt de dokter bel)?

4. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Maar wat zijn krampen? Je kan altijd wel iets voelen. Maar echt pijnscheuten of duidelijk krampen constant lijkt mij niet goed. Misschien ook fijn voor je eigen gemoedsrust om het even allemaal na te laten kijken.
    Ik heb wel regelmatig krampen gehad na de 2e mk. Omdat alles toen niet op gang kwam is er best veel gerommeld (curretage, pillen). Toen heb ik wel een maand of 3 regelmatig wat krampjes gehad, maar denk dat het echt gevoeligheid was. Lijkt mij in elk geval niet helemaal goed.

5. Weereennieuwemama

Jul 12, 2018
    2,217
    1,229
    113
    Female
    Het zijn steken in wat lijkt mijn eierstokken. Dit had ik al voor mijn vmk (waarbij ik geen currettage of pillen heb gehad).

6. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Dan zou ik er toch naar laten kijken. Als t toch iets is dan kan je er maar beter snel bij zijn toch? Hopelijk valt t mee en is alles gewoon goed!

7. Weereennieuwemama

Jul 12, 2018
    2,217
    1,229
    113
    Female
    Het is niet deze maand voor het eerst. Ik heb dit volgens mij altijd wel, niets acuuts dus.

8. Weereennieuwemama

Jul 12, 2018
    2,217
    1,229
    113
    Female
    Zo gek: ik heb nu ook steken in mijn vagina uitstralend naar mijn lies en vrijen deed even heel zeer bij stoten tegen de bm-mond. Zou het gevoelighrid van de vmk kunnen zijn? Alleen zijn fe klachtrn dus later dan de mk toegenomen. Dan heb ik ook nog een klein knikkertje onder mn tepel. Ik ksn vanmiddag terecht gelukkig!

9. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Zou er even naar laten kijken. Mn zus had dit ook en dat bleek een eierstokontsteking te zijn

Share This Page